Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اثر آتش سوزی در نزدیکی شهر لس آنجلس آمریکا دو نفر جان باختند و بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیز از خانه‌های خود گریختند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاري صدا و سيما از خبرگزاری فرانسه، آتش نشانان صبح روز شنبه در جنوب کالیفرنیا که دو نفر بر اثر آتش سوزی‌ها کشته و بیش از ۱۰۰ هزار نفر از خانه هایشان گریخته اند، هنوز با آتش سوزی مبارزه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین آتش سوزی در سدلریج (Saddleridge) واقع در دره سان فرناندو در حدود ۳۰ کیلومتری مرکز لس آنجلس در جریان است که در ساعات پایانی شامگاه پنجشنبه آغاز شده و بر اثر وزش باد‌های شدید شدت گرفته و به سرعت گسترش پیدا کرده است.

به گفته آتش نشانان، صبح روز شنبه بیش از سه هزار هکتار از جنگل‌ها در آتش سوخته و دست کم ۳۱ ساختمان نابود شده بود.

بر اساس آخرین اطلاعات سازمان آتش نشانی کالیفرنیا، برغم نیرو‌های وارد عمل شده برای مهار آتش که بالغ بر ۱۰۰۰ آتش نشان هستند با کمک بالگرد‌ها و هواپیما‌های آبپاش و مواد به تاخیر اندازنده احتراق، فقط ۱۹ درصد از آتش سوزی‌ها صبح روز شنبه مهار شده بود.

مرد ۵۰ ساله‌ای هنگام تلاش برای نجات خانه خود از این آتش سوزی بر اثر حمله قلبی جان باخت.

سازمان آتش نشانی کالیفرنیا اعلام کرد یک آتش نشان نیز از ناحیه چشم دچار مصدومیت جزئی شده است.
رالف ترازاس، رئیس آتش نشانی لس آنجلس به ساکنان منطقه گفت: "این آتش سوزی بسیار فعال است، برای رفتن صبر نکنید".

میشل مور، رئیس پلیس لس آنجلس نیز با درخواست از ساکنان برای رعایت نظم و رفتن به پناهگاه‌های اضطراری، خاطر نشان کرد "اگر در مناطقی که طعمه آتش سوزی شده، بمانید، ما نمی‌توانیم امنیت شما را تامین کنیم".

میشل مور که ۲۵۰ مامور برای اجرای تدابیر اتخاذ شده مستقر کرده است، هشدار داد "آماده شوید که این کار امروز و فردا یکشنبه تداوم پیدا کند"

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر لس آنجلس آتش سوزی فرار مردم بی خانمان شدن اتش نشانان مهار آتش چنار محمودی ایدز کامبوج مجید تخت روانچی عباس ایروانی سحر تبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی

رسانه‌های رژیم اسرائیل گزارش دادند که در اثر اصابت ترکش‌های یک موشک مقاومت فلسطین به شهرک سدیروت در مجاورت نوار غزه، یک انبار در این شهرک دچار حریق شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها