Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@10:57:08 GMT

آموزش اصول ایمنی به ۵ هزار شهروند زرندی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۳۰۸

آموزش اصول ایمنی به ۵ هزار شهروند زرندی

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند از آموزش اصول ایمنی به پنج هزار شهروند و دانش‌آموز این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، مسعود مومنی‌فرد از به‌روز شدن تمامی امکانات و تجهیزات این سازمان خبر داد و اظهار کرد: یکی از اهدافی که در سال جاری به دنبال تحقق آن هستیم آموزش شهروندان و افزایش تعداد آتش‌نشانان افتخاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در چند سال گذشته آمار آتش‌سوزی در شهر زرند کاهش یافته است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی، آموزش، همکاری شهروندان و رعایت نکات ایمنی باعث کاهش این آمار شده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند با بیان اینکه حدود پنج هزار نفر از شهروندان در مدت روز بخشی از اصول ایمنی و اطفاء حریق را فرا گرفتند،  خاطرنشان کرد: این سازمان آمادگی دارد تا این دوره‌های آموزشی را برای والدین، دانش‌آموزان، رانندگان سرویس‌های مدارس و مدیران آموزشگاه‌ها برگزار کند.

مومنی‌فرد افزود: در سال جاری این سازمان با برپایی نمایشگاه آتش‌نشانی علاوه بر نمایش دستاوردها و لوازم خریداری شده سعی در برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه مدت برای شهروندان کرده است.

وی اضافه کرد: انجام مانور اطفاء حریق، امدادونجات در تصادفات جاده‌ای، آموزش اطفاء حریق با خاموش‌کننده دستی و اطفاء سیلندر گاز، چاپ بروشور و برنامه کلاسی با شعارهای ایمنی، بازدید از مدارس و کنترل ایمنی آن‌ها و آموزش مدارس و دانش‌آموزان در مدارس دوره اول و دوم از دیگر برنامه‌های این سازمان در سال جاری بوده است.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زرند از اجرای طرح آموزش ۲۰ هزار نفری شهروندان زرندی خبر داد و گفت: سعی می‌کنیم این طرح را تا پایان سال اجرا کنیم.

کد خبر 393059

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری کلانشهر شهروند حقوق شهروندی شهر شهرداری آتش نشاني آتش نشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش از آتش‌سوزی گسترده ساختمان دارالقرآن شهر خبر داد و گفت: در جریان اطفای حریق این مجتمع قرآنی چهار آتش‌نشان مصدوم شدند.

محمدرضا خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: آتش سوزی مجتمع دارالقرآن متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان تالش، ساعت ۹:۳۳ صبح امروز_سه شنبه بیست و هشتم_ فروردین به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۰ آتش نشانان با شش دستگاه خودرو آتش نشانی محل حادثه در میدان امام (علی) اعزام شدند و با توجه گستردگی حریق، سه دستگاه خودرو آب‌رسان نیز از شهرهای اسالم و لیسار و روستای جوکندان به کمک آتش نشانان تالش آمدند.

رئیس واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش خاطرنشان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با آتش سوزی وسیع طبقه سوم ساختمان دارالقرآن مواجه شدند و به سرعت نسبت مهار و جلوگیری از گسترش حریق اقدام کردند.

خورشیدی با بیان اینکه با تلاش نفس‌گیر آتش نشانان حریق در ساعت ۱۱:۱۵ به طور کامل مهار شد، تصریح کرد: به دلیل وجود پشم شیشه و چوب نراد در سقف و شدت آتش سوزی، سقف ساختمان به طور کامل در آتش سوخت و دچار دودگرفتگی و خسارت شد.

وی گفت: در این حادثه چهار نفر از آتش نشانان در جریان اطفای حریق دچار سوختگی سطحی و مصدومیت شدند، که بعد از اعزام به بیمارستان دو نفر به صورت سرپایی درمان و از بیمارستان مرخص شدند و دو آتش نشان نیز هم اکنون تحت درمان هستند.

رئیس واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تالش افزود: علت آتش‌سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

کد خبر 745178

دیگر خبرها

  • عروس زرندی قربانی سانحه رانندگی در شب عروسی
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • جزییات فوت شهروند کازرونی در جریان سیل اخیر اعلام شد
  • اطفای حریق انبار ضایعات در دورود
  • بیش از ۲ هزار عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری بوشهر انجام شد
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن
  • آتش سوزی سوله ۲ هزار متری در شیراز مهار شد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش