Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، برای تنیس روی میز که در دوره های اخیر بازی های المپیک نماینده اعزامی داشته است، کسب دوباره سهمیه برای شرکت در المپیک تابستانی سال آینده، یکی از مهمترین اهداف پیش بینی شده طی ماه های آینده است.

تیم ملی تنیس روی میز از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا (شهریورماه - اندونزی) و کسب عنوان قهرمانی این رقابت ها می تواست صاحب سهمیه تیمی المپیک شود اما این مهم به قدری سخت و دور از دسترس بود که فدراسیون هیچ حسابی روی آن باز نکرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب امید تنیس روی میز ایران برای المپیکی شدن دوباره،  از همان ابتدا به پرتغال بود و مسابقات انتخابی که ۲ تا ۶ بهمن ماه در این کشور برگزار می شود.

این رقابت ها برای توزیع سهمیه های باقی مانده المپیک در بخش تیمی تنیس روی میز برگزار می شود. علاوه بر ژاپن که میزبان المپیک است تاکنون چین، آلمان، برزیل، مصر و آمریکا هم صاحب سهمیه تیمی المپیک در این رشته شده اند. صاحبان ۹ سهمیه باقی مانده هم در پرتغال معرفی خواهند شد.

در این رقابت ها ۶۴ تیم شرکت کننده در جدول حذفی با هم به رقابت می پرداند. این رقابت ها تا جدول ۱۶ تیمی ادامه خواهد داشت. هشت تیم برنده در این مرحله المپیکی می شوند. از پیگیری رقابت ها و از میان هشت تیم بازنده در این مرحله هم، تیم برتر صاحب سهمیه می شود.

تیم ملی تنیس روی میز ایران امیدوار است یکی از سهمیه های توزیعی در پرتغال را از آن خود کند. برای این منظور علاوه بر تمرینات داخلی، اعزام هایی هم برای ملی پوشان پیش بینی شده که است که همه آنها پیش از آغاز تمرینات تیم ملی انجام خواهد شد.

شرکت در تور جهانی آلمان یکی از برنامه های پیش بینی شده بود. تیم ملی با ترکیب نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی و میعاد لطفی و بدون سرمربی در این رقابت ها شرکت داشت. علاوه بر این قرار است تیم ملی تنیس روی میز در تور جهانی بلاروس و اتریش هم شرکت داشته باشد. ملی پوشان بعد از آن وارد اردوی آماده سازی خواهند شد.

برنامه اردویی و اعزام های تیم ملی تنیس روی میز تا زمان حضور در رقابت های گزینشی المپیک در پرتغال به این شرح است:

* تور جهانی بلاروس (۸ تا ۱۲ آبان ماه)
* تور جهانی اتریش (۲۱ تا ۲۶ آبان ماه)
* اردوی داخلی (۷ آذرماه تا اول بهمن ماه)

به گزارش خبرنگار مهر، جمیل لطف الله نسبی به عنوان سرمربی تیم ملی تنیس روی میز خواستار این است که شاگردانش پیش از اعزام به محل برگزاری مسابقات انتخابی المپیک، اردویی یک هفته‌ای در اروپا داشته باشند و از آنجا عازم پرتغال شوند. وی در نامه ای درخواست خود را به فدراسیون اعلام کرده اما هنوز پاسخ نگرفته است.

لطف الله نسبی در گفتگو با خبرنگار مهر در این زمینه گفت: آلمان و مجارستان گزینه های پیشنهادی من برای این اردوی اروپایی هستند. به نظرم چنین برنامه ای، تاثیر مطلوبی در میزان آمادگی بازیکنان خواهد داشت. امیدوارم شرایط فراهم باشد و با این اعزام موافقت شود.

وی همچنین در مورد دلیل برگزاری اردوی داخلی بعد از اعزام های تیم ملی تنیس روی میز گفت: این روزها ملی پوشان درگیر فعالیت باشگاهی هستند. نوشاد و نیما به عنوان لژیونر در فرانسه به سر می برند و امین احمدیان و امیرحسین هدایی هم در آلمان و اتریش پیگیر تمرینات‌شان هستند. شرایط برای جمع کردن آنها و تمرین داخلی نبود. به همین دلیل آغاز اردو را به آذرماه موکول کردیم اما در عین حال نمی خواستیم اعزام ها را هم از دست بدهیم چراکه در هر شرایطی روی آماده‌تر شدن بازیکنان تاثیر خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز همچنین یادآور شد که در صورت کسب سهمیه تیمی، دو سهمیه انفرادی هم از آن ایران خواهد شد. وی گفت: در صورت دستیابی به سهمیه تیمی، چهار بازیکن راهی المپیک می شوند. از میان آنها دو نفر می‌توانند در بخش انفرادی المپیک هم شرکت کنند. البته اینکه بعد از پرتغال، دو رویداد دیگر برای توزیع سهمیه های انفرادی المپیک برگزار می شود.

کد خبر 4744118 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کسب سهمیه المپیک المپیک 2020 توکیو تنیس روی میز تیم ملی تنیس روی میز اتریش بلاروس پرتغال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور

عبدالعلی ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر، افزود: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی شهر زاهدان برگزار خواهد شد، اعزام شد.

رئیس هیأت ووشو آذربایجان شرقی عنوان کرد: تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی که برای اولین بار در این مسابقات شرکت می‌کند که با ترکیب پرستو جبلی، مهدیه خوش صفت و مربیگری و سرپرستی خانم پورثابت به این مسابقات اعزام شد.

ابراهیمی اذعان داشت: مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از امروز بیست و هشتم تا بیست و نهم فروردین ماه در زاهدان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6079820

دیگر خبرها

  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی
  • برادران عالمیان در راه انتخابی المپیک
  • برادران عالمیان در مسیر سهمیه المپیک پاریس
  • نیما عالمیان ملی‌پوش تنیس روی میز در انتخابی المپیک شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک؛ نوروزیان ششم شد
  • تیراندازی انتخابی المپیک| نوروزیان ششم شد
  • اعزام تیم کوراش بانوان آذربایجان شرقی به مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم تیراندازی اهداف پروازی به مسابقات انتخابی المپیک
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک