Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:45:45 GMT

۹ کشته و مصدوم درپى تصادف پراید با پژو

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۵۸۸

۹ کشته و مصدوم درپى تصادف پراید با پژو

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور اظهار کرد: صبح امروز (یکشنبه) حدود ساعت ۶:۱۴ در جاده قدیم اهواز-خرمشهر دو دستگاه خودرو پژو و پراید تصادف کردند.
او افزود: با اعلام حادثه به اورژانس ١١٥ بلافاصله نیرو هاى اورژانس جهت امدادرسانى به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خالدی بیان کرد: درپى این تصادف متأسفانه ۶ نفر به دلیل شدت جراحات در دم جان باختند و ٣ نفر مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس کشور تصریح کرد: بر اثر بروز این تصادف تعداد سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است. همچنین مصدومان با اقدامات درمانى تکنسین هاى اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند.   انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس تصادف اورژانس اخبار پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟

آفتاب‌‌نیوز :

بابک یکتاپرست درباره حوادث مهم هفته گذشته در کشور گفت:طی هفته گذشته از  ۲۵ فروردین ماه تا ۳۱ فروردین ماه، ۵۰۹ حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ به ثبت رسید.

ثبت ۱۶۴ حادثه ترافیکی در هفته گذشته 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در مجموع ۱۶۴ حادثه ترافیکی به ثبت رسید که منجر به مصدومیت ۹۴۷ نفر شد. از این تعداد، ۸۳۷ به مراکز درمانی انتقال یافتند. همچنین ۱۱۰ نفر در محل حادثه درمان شدند. متاسفانه ۵۴ نفر نیز جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به استان های پرحادثه کشور افزود: بیشترین حادثه در استان کرمان با ۱۷ مورد بود که در این حوادث پنج نفر کشته و ۹۹ نفر زخمی شدند. در استان خراسان رضوی نیز ۱۴۵ حادثه داشتیم که ۷۸ نفر مصدوم و سه نفر فوت شدند. همچنین در آذربایجان غربی، ۷۸ مصدوم و پنج نفر فوتی در ۱۳ حادثه گزارش شده است. 

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در استان های خوزستان،سیستان و بلوچستان و فارس، بیشترین تعداد فوتی های تصادفات به ثبت رسیده که ترتیب 9، هشت و شش نفر بودند. 

یکتاپرست درباره حوادث مربوط به حمل و نقل عمومی نیز گفت: در هفته گذشته، چهار درصد تصادفات مربوط به این حوادث بود که در مجموع ۸۶ نفر مصدوم و پنج نفر کشته شدند. در این بازه زمانی، چهار  نفر در تصادفات مرتبط با تریلی و کامیون کشته و ۴۸ نفر نیز  زخمی شدند. این تصادفات نیز ۹ مورد بود که معادل پنج درصد کل سوانح است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: همچنین هفت نفر در تصادفات وانت بارها کشته و ۶۹ نفر زخمی شدند. 

یکتاپرست با اشاره به تصادفات موتورسیکلت‌ها نیز گفت: در این مدت، ۹ تصادف موتورسیکلت نیز رخ داده که در مجموع شش نفر کشته شدند. همچنین ۳۱ نفر هم در این تصادفات زخمی و به بیمارستان انتقال داده شدند.

به گفته وی، مهم ترین تصادف این بازه زمانی، در ۲۷ فروردین ماه در گردنه حیران رخ داد که پنج کشته و ۱۹ زخمی برجای گذاشت. 

مهم‌ترین حوادث غیرترافیکی هفته گذشته چه بود؟
وی با بیان اینکه در این بازه زمانی، ۳۴۵ حادثه غیرترافیکی به ثبت رسیده است؛ افزود: این حوادث منجر به مصدومیت ۴۴۷ نفر شد که ۳۹۵ نفر به محل درمانی اعزام و ۵۲ نفر در محل درمان شدند. همچنین ۱۲۴ نفر جان خود را از دست دادند.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: متاسفانه در هفته گذشته ۲۶ حادثه آتش‌سوزی یا انفجار بر اثر نشت گاز به اورژانس اعلام شده است که در این حوادث، ۵۹ نفر مصدوم و هشت نفر کشته شده‌اند. تعداد این حوادث در مقایسه با هفته گذشته بدون تغییر است. 

یکتاپرست درباره حوادث غرق شدگی نیز گفت:‌از این دست حوادث در هفته پایانی فروردین ماه ۱۱۷ مورد داشتیم که ۱۱ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شده‌اند. نسبت به هفته گذشته این حوادث کاهش شش درصدی داشته‌اند. آتش‌سوزی یک کانکس در ۳۰ فروردین ماه در بزرگرراه یاسینی، دو مصدوم و شش کشته برجای گذاشت که مهم‌ترین حادثه غیرترافیکی این هفته بود.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در حوادث جوی این بازه زمانی نیز، در مجموع ۱۳ نفر کشته و ۱۷ نفر زخمی شده‌اند. 

یکتاپرست با بیان اینکه در هفته گذشته، ۳۶ مورد زمین لرزه رخ داده است؛ گفت: مهم‌ترین زمین‌لرزه، زلزله ۴.۸ ریشتری ۲۹ فروردین ماه در ۲۴ کیلومتری منطقه مسجد حضرت ابوالفضل(ع) استان سیستان و بلوچستان بود که خوشبختانه هیچ خسارتی نداشت. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در یاسوج ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • مهم‌ترین حوادث کشور در هفته گذشته چه بود؟