Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-24@01:55:21 GMT

تصمیم بزرگ کولاکوویچ برای دیدار حیثیتی چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۶۱۵

تصمیم بزرگ کولاکوویچ برای دیدار حیثیتی چیست؟

تیم‌ملی والیبال ایران امروز دیدار مهمی را برابر ژاپن در جام‌جهانی والیبال برگزار خواهد کرد.

به گزارش شریان نیوز،ظهر امروز در کشور ژاپن و در ادامه رقابت های جام جهانی والیبال تیم ملی ایران باید به مصاف تیم میزبان برود. این بازی برای هر دو تیم از حساسیت های زیادی برخوردار است. ژاپن که میزبان بازی هاست تا اینجای کار از ایران بهتر نتیجه گرفته و همین باعث شده نگاه ها به این بازی زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در سال های گذشته همیشه از همه تیم های آسیایی از جمله ژاپن برتر بوده و حتی در رقابت های قهرمانی آسیا نیز چند هفته پیش شاگردان کولاکوویچ موفق به کسب قهرمانی شدند. در بازی امروز هم از آنجا که اهمیت کسب پیروزی مقابل یک حریف آسیایی خیلی زیاد است، باید دید تصمیم سرمربی تیم ملی چه خواهد بود؟ والیبالیست های ایران بامداد جمعه با نتیجه 3-2 آرژانتین را از پیش رو برداشتند. در حالیکه کولاکوویچ بعد از چند بازی دوباره به برخی از بازیکنان اصلی بازی داد. تصمیمی که باید دید در بازی امروز هم دوباره از سوی او اتخاذ می شود و برای مثال بازیکنی مثل سعید معروف از ابتدا در ترکیب تیم خواهد بود یا خیر؟ چراکه برخی اعتقاد دارند حساسیت بازی مقابل ژاپن انقدر بالاست که کولاکوویچ باید از تمام توان تیم استفاده کند.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با پیروزی در دو دیدار اول خود در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ صعودش را از گروه خود مسجل کرده بود، از ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران در دیداری تشریفاتی به مصاف بلژیک رفت و توانست با پیروزی در دست‌های اول و دوم، بازی را در نهایت به سود خود خاتمه دهد.   در این دیدار‌ها که در سه دست برگزار می‌شود، تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان موفق شد مقابل بلژیکی‌ها در دست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ و در دست دوم با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شده و بازی را با حساب دو بر صفر به سود خود خاتمه دهد تا در نهایت با حداکثر امتیازات و به عنوان سرگروهِ گروه D صعود کند.   تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان باید پنجشنبه ۶ اردیبهشت به مصاف هلند، تیم دوم گروه B برود که این دیدار در ساعت ۱۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بلژیک مقهور هنرنمایی دانش‌آموزان والیبالیست ایران
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • دلیل حذف ژاپن و صعود ایران از زبان شمس
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا/ رقیب ایران در مسیر قهرمانی حذف شد
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • برگزاری نشست سه جانبه برای بررسی برنامه‌های تیم ملی والیبال نشسته
  • احتمال تقابل دو قدرت فوتسال آسیا/ حفظ رکورد یا انتخاب مسیر آسان؟
  • وعده صادق تحول جدی در معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی ایجاد کرد