Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@23:48:09 GMT

15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۶۴۳

15 هزار نیکوکار یزدی 4143 فرزند معنوی دارند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: حدود 15 هزار نیکوکار یزدی حمایت 4143 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

به گزارش ایسنا، «غلامرضا مشعل‌چی» با بیان این که مردم نیکوکار استان یزد همواره در انجام کارهای خیر پیشتاز هستند، گفت: حامیان نیکوکار استان یزد طی شش‌ماهه نخست امسال پنج میلیارد و 817 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به همراهی و مشارکت ارزنده مردم خیراندیش استان یزد در امر خدمت‌رسانی بهتر به محرومان، افزود: حدود 15 هزار نیکوکار یزدی حمایت 4143 یتیم و فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بر عهده‌ دارند.

معاون کمیته امداد استان ادامه داد: کمک‌های اهدایی از سوی حامیان برای کمک به هزینه تحصیلی، معیشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت، هزینه می‌شود.

وی بیان کرد: مردم خداجوی استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم یا فرزند نیازمند(محسنین) مورد نظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل ۵۰ هزار تومان به آن‌ها کمک کنند.

به گفته این مسئول، سامانه نیکوکاری (تلفن رایگان) ۰۹۶۸۸۷، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه همچون سکه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir وmohsenin.ir برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌ شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كميته امداد نيكوكاري ايتام يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران

فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و پرسپولیس تهران گفت: بازی برای ما بسیار مهمی در برابر تیم پرسپولیس در پیش داریم و حریف تیم قدرتمندی است که همانند سال‌های گذشته مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر است.

 با بیان اینکه برد و باخت صنعت‌نفت آبادان در زندگی مردم آبادان تاثیر دارد افزود: نقاط ضعف این تیم زیاد بوده و امتیازات زیادی از دست دادیم و باید تلاش کنیم در ادامه نتایج لازم را برای بقا در لیگ کسب کنیم.

او تاکید کرد کار برای ماندن مشکل شده، اما هواداران آبادانی در بازی‌های باقی مانده کنار ما باشند تا با روحیه و انگیزه بیشتری بجنگیم.

او همچنین گفت: قول ماندن تیم صنعت نفت در لیگ برتر را نمی‌دهم ولی قول می‌دهم تا پای جان برای تیم بجنگیم و بدون شک در آخر فصل حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی اکنون زمان حمایت است.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان فردا از هفته بیست و چهارم لیگ برتر میزبان پرسپولیس تهران است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ۷۳ هزار خیّر و حامی ایتام در کرمان
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • هر ایرانی می‌تواند با ماهی حداقل ۳۰ هزار تومان از ایتام حمایت کند
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • امسال آرزوی ۱۰۲۰ یتیم گلستانی در جام آرزوها برآورده می شود
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد
  • یزدی‌ها پیشتاز اهدای عضو در ایران/ثبت سومین اهدای عضو سال جدید در یزد
  • استان البرز فرزند یتیم بدون حامی ندارد