Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شعب پست بانک کردستان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر پرداخت تسهیلات برای ۳۷ طرح نیز با ۱۹۳ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال اعتبار در دست اقدام و پرداخت به متقاضیان است.

فاتح ملایی تعداد طرح‌های پرداختی مربوط به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را ۱۸ مورد و مبلغ آن را ۱۱ میلیارد و ۳۵۳ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به ۶۷ طرح،  ۳۱ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: پست بانک در حوزه زیر بخش‌های کشاورزی نیز به ۱۸۲ طرح، ۱۶۷ میلیارد و ۱۹۴ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده و پرداخت تسهیلات به ۲ طرح با پنج میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال نیز در دست اقدام دارد.

مدیر شعب پست بانک کردستان میزان تسهیلات پرداختی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان را ۹۶ میلیارد و ۷۹۰ میلیون ریال به ۵۵ طرح اعلام کرد و گفت: به ۵۲ طرح معرفی شده از کمیته امداد امام(ره) هم ۲۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت شد.

ملایی با اشاره به اینکه پرداخت ۱۱ میلیارد ریال تسهیلات به ۲۲ طرح کمیته امداد امام (ره) در دست اقدام است، تاکید کرد: پرداخت تسهیلات به ۱۰ طرح معرفی شده بهزیستی با پنج میلیارد ریال و یک طرح وزارت بهداشت با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار در حال انجام است.

وی گفت: پست بانک به سه طرح اشتغال پایدار روستایی در حوزه جهاد کشاورزی ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال تسهیلات پرداخت کرده و پرداخت ۲ میلیارد ریال به یک فقره طرح اشتغالزایی را دستور کار دارد.

پست بانک کردستان هم اکنون با ۱۰ شعبه در استان و ۱۴۴ نمایندگی در روستاها در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم است.

۷۳۵۵/۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان تسهیلات اشتغال توسعه روستایی پست بانک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان

بختیار خلیقی اظهار کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده سهم اشتغال در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان برای سال ۱۴۰۳، حدود ۶ هزار نفر برآورد شده است که امید می‌رود این مهم هم به طور کامل تحقق پیدا کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان بیان کرد: بیشترین تعهد اشتغال مربوط به حوزه صنعت، معدن و تجارت است و انتظار داریم در جز ۳ تبصره ۱۸ هم بیشتر مورد حمایت قرار گیریم تا جامعه هدف بیشتری را زیرپوشش قرار دهیم.

وی یادآور شد: افزون بر هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی و معدنی دارای پروانه بهره‌برداری در استان وجود دارد که سال گذشته هم تعدادی از آنها درخواست تسهیلات به ویژه سرمایه در گردش را داده اند.

خلیقی اضافه کرد: ۷ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اعلامی برای بخش صنعت استان در سال گذشته بود که از این مبلغ ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن تخصیص پیدا کرد و تاکنون هم ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال آن به متقاضیان پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • آماده پرداخت ۲۲۳۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ساخت مسکن روستایی هستیم
  • پرداخت ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه
  • پرداخت بیش از ۲۸۹ هزار میلیارد ریال تسهیلات تکلیفی توسط بانک سپه در سال ۱۴۰۲
  • ایجاد بیش از ۶ هزار شغل در بخش صمت در کردستان
  • بانک‌ها موظف به پرداخت تسهیلات اشتغال فراگیر هستند
  • آغاز زندگی مشترک 95 هزار جوان ایرانی با تسهیلات بانک تجارت
  • ۴۶۷ فقره تسهیلات به کارآفرینان استان بوشهر پرداخت شد
  • پرداخت ۱۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای ایجاد اشتغال در استان بوشهر
  • ۶۰۸۳ شغل در بخش صمت طی سال گذشته در کردستان ایجاد شد