Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@08:11:28 GMT

انفجار مخزن بنزین در زنجان، یک فوتی بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۷۱۶

انفجار مخزن بنزین در زنجان، یک فوتی بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان زنجان گفت: انفجار مخزن بنزین، یک فوتی بر جای گذاشت.

اصغر جوادی‌روحی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با انفجار مخزن بنزین در یکی از توابع شهرستان خدابنده، اظهار کرد: جوشکاری یکی از مخازن بنزین در شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده منجر به حادثه شد.

وی افزود: مرد 35 ساله‌ای به هنگام جوشکاری مخزن بنزین به علت انفجار این مخزن پیش از رسیدن اورژانس به محل حادثه در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول خاطرنشان کرد: پس اطلاع اورژانس از حادثه رخ داده، یک کد آمبولانس سجاس در ساعت 13:48 به محل حادثه اعزام شده و اقدامات لازم صورت گرفت.

جوادی‌روحی با تاکید بر رعایت موارد ایمنی در هنگام کار، اظهار کرد: متاسفانه حوادث کار بخشی از ماموریت‌های اورژانس را تشکیل می‌دهد و تاکید داریم برای کاهش این حوادث نکات ایمنی رعایت شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انفجار مخزن CNG جوشکاری استانی اجتماعی زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور

جعفر میعاد فر به تشریح حوادث مهمی که هفته گذشته در کشور رخ داد پرداخت و گفت: در هفته گذشته، از هجدهم تا بیست و چهارم فروردین ماه، ۶۴۷ مورد حادثه ویژه در سامانه ۱۱۵ اورژانس کشور به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد این حوادث نسبت به هفته گذشته پانزده درصد کاهش یافته است؛ افزود: در این بازه زمانی، ۲۵۰ حادثه ویژه ترافیکی و ۵۰۷ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی داشتیم. درحالی‌که در هفته گذشته از چهارم تا یازدهم فروردین ماه، تعداد حوادث ویژه ترافیکی ۲۲۶ مورد و تعداد حوادث ویژه غیرترافیکی در همین بازه زمانی، ۳۸۱ مورد بوده است بنابراین به ترتیب شاهد افزایش شش درصدی و کاهش ۲۵ درصدی نسبت به هفته گذشته هستیم.

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع از این تعداد حوادث مهم، ۴۱ درصد حوادث مربوط به حوادث ترافیکی و ۵۹درصد به حوادث غیرترافیکی تعلق می‌گیرد. 

میعادفر درباره تعداد فوتی‌ها و مصدومان این حوادث نیز گفت: در مجموع ۲۴۶۸ مصدوم، خدماتی درمانی و بهداشتی دریافت کرده‌اند و متاسفانه ۱۶۸ نفر نیز در این حوادث جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع تعداد مصدومان، ۶۵ درصد در تصادفات رانندگی و ۳۵ درصد مجروحان در سایر حوادث دچار آسیب شده‌اند. 

رئیس سازمان اورژانس کشور ادامه داد: در مجموع، هزار و ۸۴۰ نفر از مجروحان به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند که ۷۲ درصد از آنها در تصادفات رانندگی، مجروح و زخمی شده بودند.

میعادفر گفت: ۶۲۸ نفر از آسیب دیدگان، در محل درمان شده‌اند. از این تعداد، ۶۷ درصد متعلق به آسیب دیدگان حواد غیرترافیکی بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲۲ درصد حجم مخزن سد تهم زنجان پر شده است 
  • مرگ ۷ موتورسوار و مصدومیت ۱۲۴ نفر در تصادفات هفته گذشته
  • فوت ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • مرگ ۱۶۸ نفر در حوادث هفته گذشته در کشور
  • یک فوتی و چهارمصدوم درپی سانحه رانندگی در خواف
  • ۲۱ هزار مصدوم در حوادث جاده‌ای امسال
  • ثبت ۲۱ هزار مصدوم و مجروح در حوادث جاده‌ای امسال
  • برخورد ۲ خودرو در زنجان ۵ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • حوادث ترافیکی هفته گذشته جان ۵۱ نفر را گرفت
  • دو مصدوم و دو فوتی در حادثه واژگونی خودرو در گناباد