Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@13:11:12 GMT

دشان: دعوت نکردن بنزما برای تیم بهتر است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۷۴۵

دشان: دعوت نکردن بنزما برای تیم بهتر است

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه بار دیگر تاکید کرد که کریم بنزما را در فهرست خود قرار نخواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الموندو، کریم بنزما از سال ۲۰۱۵ به خاطر حاشیه‌سازی و جنجالی که با مئو والبونا داشت به تیم ملی فرانسه دعوت نشده است. با وجود آن که این بازیکن از آمادگی بالایی در فصل جاری برخوردار است اما بار دیگر دیدیه دشان تاکید کرد که او را دعوت نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه گفت: دعوت نکردن بنزما یک تصمیم فوتبالی و ورزشی است. براین باور هستم که دعوت کردن بنزما برای تیم خوب نخواهد بود و این چیزی است که به آن باور ندارم.

او ادامه داد: من کارهایی را که انجام می دهم که بهترین تصمیم برای تیم باشد. باید کسانی این پیراهن را بر تن کنند که بهترین باشند. برای یک چیزی اشکال مختلفی ممکن است وجود داشته باشد اما واقعیت و حقیقت آن چیز تنها یکی است. من با کسانی که حقیقت را به اشکال مختلف می بینند مشکل دارم و چنین چیزی را نمی‌توانم قبول کنم. برای دیدن و اعتقاد به چنین چیزی های در فوتبال حضور ندارم.

بنزما رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ که با نایب قهرمانی فرانسه و جام جهانی ۲۰۱۸ را که با قهرمانی خروس ها به پایان رسید از دست داد و با توجه به ادامه حضور دشان در یورو ۲۰۲۰ قطعا این رقابت ها را هم از دست خواهد داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دیدیه دشان تیم ملی فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، رایج‌ترین نوع چیدمان صفحه‌کلیدهای امروزی کواِرتی (QWERTY) است. اگر به دکمه‌های بالایی صفحه کلید نگاه کنید از سمت چپ به ترتیب Q-W-E-R-T-Y را مشاهده می‌کنید.  چیدمان صفحه کلید در دهه 1870 توسط کریستوفر لاتام شولز (Christopher Latham Sholes) برای اولین ماشین تحریر موفق تجاری‌اش پیشنهاد شد. تا به حال از خود پرسیده‌اید فلسفه این چیدمان حروف چه بوده است؟ شولز عمداً دکمه‌ها را با فاصله دور از هم قرار داد تا از گیرکردن بازوهای فلزی ماشین تحریر هنگام فشار دادن سریع کلیدهای مجاور به صورت متوالی جلوگیری کند!

به عبارت دیگر او می‌خواست به قیمت کاهش سرعت تایپ  کاربران ماشین تحریر،احتمال خرابی دستگاهش را کم کند. به رغم اینکه امروزه صفحه‌کلیدها از فناوری‌های نوینی برای تایپ استفاده می‌کنند که دیگر گیر نمی‌کند، طرح کواِرتی (QWERTY) همچنان پابرجا بوده و به استانداردی برای صفحه کلیدها، از جمله صفحه کلیدهای کامپیوتر و موبایل تبدیل شده است. طرح کواِرتی اکنون در زندگی روزمره ما جا افتاده است و نحوه تعامل ما با دستگاه های مختلف را شکل داده است.

***

۱۱ حقیقت جالب در مورد صفحه‌کلیدها عبارتند از:


1. چیدمان دکمه‌های صفحه کلید با نظر شخصی خالق آن وضع شد. کلمه «ماشین تحریر» (typewriter) را می‌توان تنها با استفاده از ردیف بالای کلیدهای صفحه کلید استاندارد تایپ کرد!


2. طولانی‌ترین کلمه‌ای که فقط با دست چپ می توان تایپ کرد «stewardesses» به معنای مهماندار است.

 

 

3. طرح صفحه کلید ساده شده Dvorak به عنوان جایگزینی برای QWERTY ایجاد شد و ادعا می کند که کارآمدتر است.

 

 

4. ترکیب صفحه کلید "Ctrl+Alt+Delete" در ابتدا برای راه اندازی مجدد کامپیوترهای اولیه IBM استفاده می‌شد.

 

6. رکورد جهانی تایپ حروف الفبا در سریع ترین زمان حدود 3.37 ثانیه است.

 

 

7. صفحه کلید یکی از کثیف ترین وسایلی است که ما روزانه با آن در تعامل هستیم و اغلب باکتری های بیشتری نسبت به توالت در خود جای داده است!

 

 

8. طرح صفحه کلید مدرن (با حالت قرارگیری تمام کلیدها از جمله دکمه اعداد و F1، F2 و...) بر اساس طرح کلید "استاندارد 101" است که در سال 1986 ایجاد شد.

 

9. برخی از صفحه کلیدها به طور خاص برای بازی‌های کامپیوتری طراحی شده‌اند و ویژگی‌هایی مانند کلیدهای قابل تنظیم و نور پس‌زمینه دارند.

 

 

10.  صفحه کلیدهای بی‌سیم از فناوری بلوتوث یا فرکانس رادیویی برای اتصال به دستگاه‌ها استفاده می‌کنند.

 

11. کلید Space روی کیبورد به طور متوسط ​​بیشترین فشار را متحمل می‌شود!

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس فتای قم بر فضای مجازی همزمان با اجرای طرح نور
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد صفحه‌کلید/ طراحی رایج صفحه‌کلید به منظور گیر نکردن دکمه‌هایش است!
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار (فیلم)
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ◄ شایعه ای در مورد افزایش تبعات پرداخت نکردن جریمه های رانندگی
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی