Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- برای خیلی از ما پیش آمده است که گوشی جدیدی می‌خریم و گوشی اندروید قدیمی خود را کنار می‌گذاریم یا به یکی از دوستان خود می‌دهیم. در این مطلب می‌خواهیم یاد بگیریم که با گوشی اندروید خود چه کارهایی می‌توانیم انجام بدهیم. تاکنون برای شما هم اتفاق افتاده است که یک گوشی جدید بخرید و گوشی قدیمی اندرویدی خود راکنار بگذارید؟ بعضی از افراد، گوشی قدیمی خود را در اختیار افراد دیگر می‌گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی دیگر ترجیح می‌دهند که گوشی خود را بفروشند. در این مطلب تصمیم داریم در کنار هم روش‌های جدیدی را یاد بگیریم تا بتوانیم از گوشی اندرویدی قدیمی خود استفاده بیشتر و بهتری ببریم.
  گوشی اندروید قدیمی خود را به یک دستگاه بازی تبدیل کنید  این امکان برای شما وجود دارد که از گوشی خود صرفاً برای بازی استفاده کنید. تمام اپلیکیشن‌های بازی مورد علاقه خود را روی گوشی قدیمی خود نصب کنید و هرگاه فرصت داشتید از گوشی قدیمی خود برای بازی، تفریح و سرگرمی استفاده کنید. اگر صفحه نمایش گوشی شما، کوچک است، می‌توانید از آن استفاده‌های دیگری بکنید؛ زیرا معمولاً بازی کردن با گوشی‌هایی که صفحه نمایش کوچک دارند، جذابیت چندانی ندارد.
 
  تبدیل گوشی هوشمند قدیمی به کنترل از راه دور  یکی از کاربردهای جالب برای گوشی‌های هوشمند کوچک، تبدیل آن به کنترل از راه دور است. اگر نمی‌توانید با گوشی خود بازی کنید، اپلیکیشن‌های مربوط به کنترل از راه دور را نصب کنید و از آن‌ها لذت ببرید. می‌توانید از گوشی خود برای دستگاه‌های مختلفی استفاده کنید که از جمله آنها می‌توان به تلویزیون اپل، ایکس باکس وان، تلویزیون‌های مختلف و غیره اشاره کرد.
  استفاده از گوشی بجای دوربین نظارتی منزل  در صورتی که گوشی اندروید قدیمی شما، دوربین خوبی دارد، می‌توانید از آن در مغازه یا منزل خود به عنوان دوربین امنیت  استفاده کنید. یک اپلیکیشن دوربین نظارتی نصب کنید. فرض کنید به مسافرت می‌روید، گوشی خود را در منزل بگذارید و اپلیکیشن را فعال کنید. می‌توانید این دوربین را با گوشی جدید خود همگام‌سازی کنید و از آن نهایت لذت را ببرید.
البته باید دقت داشته باشید که گوشی قدیمی خود را به شارژ متصل کنید و آن را در جایی قرار دهید که نقطه کور منزل محسوب شود و از چشم افراد مختلف دور باشد.
  تبدیل گوشی قدیمی به مانیتور کودک  افرادی که کودکی در منزل خود دارند، بهتر متوجه می‌شوند که یک گوشی هوشمند برای مانیتور کودک، چقدر ارزش دارد. وقتی صدای گریه یا صدای خاصی از اتاق نوزاد می‌شنوید، گوشی خود را روشن کنید تا ببینید چه وضعیتی بر اتاق کودک حکم‌فرماست. اگر دیدید که دارد گریه می‌کند می‌توانید خیلی سریع به اتاق او بروید. این کار با استفاده از اسکایپ در هر دو گوشی جدید و قدیمی امکان‌پذیر است. کاربران زیادی تاکنون این کار را انجام داده‌اند و نرخ رضایت آنها نسبتاً بالا بوده است.
    استفاده از گوشی هوشمند به عنوان ماوس بی‌سیم  برای این کار، کافی است اپلیکیشنی مخصوص این کار نصب کنید. به عنوان مثال اپلیکیشن “Remote Mouse” را نصب کنید و از آن لذت ببرید. این اپلیکیشن را با کامپیوتر خود همگام‌سازی کنید. این کار از طریق وای‌فای صورت می‌گیرد.
  استفاده از گوشی هوشمند قدیمی به عنوان دستگاه پخش موسیقی  می‌توانید از گوشی هوشمند قدیمی خود فقط برای پخش موسیقی استفاده کنید. کافی است کل حافظه گوشی را خالی کنید و تمام حافظه را پر از آهنگ‌های مورد علاقه خود کنید. گاهی می‌توانید از این گوشی در مهمانی‌ها و جشن‌ها استفاده کنید وآن را به یک اسپیکر باکیفیت وصل کنید و لذت ببرید.
 
همچنین می‌توانید در محیط‌های شلوغ، با یک هندزفری از آهنگ‌هایی که در این گوشی ذخیره کرده‌اید، لذت ببرید.
گوشی‌های هوشمند قدیمی می‌توانند در موارد مختلفی نقش مثبت و موثری داشته باشند. با استفاده از نوآوری و خلاقیت خود می‌توانید هزاران استفاده مفید دیگر از گوشی هوشمند قدیمی خود بکنید.

 

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اندروید گوشی اندرویدی موبایل گیم گیمر کنترل از راه دور دوربین مدار بسته ماوس بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف گفت: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره «طرح نور» گفت: اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به دستور رئیس جمهور، ستاد عفاف و حجاب به ریاست احمد وحیدی وزیر کشور تشکیل شد و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کنار دیگر نهاد‌ها یکی از اعضای این ستاد است. مسؤلیت‌های ستاد ما در حوزه حجاب بعد از تأسیس ستاد عفاف و حجاب به این نهاد واگذار شد و تا الان درخواستی از سوی این نهاد برای ورود ما به طرح نور صورت نگرفته است.

وی افزود: ضابطین ستاد امر به معروف و نهی از منکر مردمی و جهادی هستند. اگر ستاد عفاف و حجاب از ما درخواست نیرو کند تشکل‌های مردمی و ضابطین ما آماده همکاری هستند. ستاد امر به معروف و نهی از منکر فعالیت فرهنگی و آموزشی دارد، اما در طرح نور کار امنیتی است و فراجا مستقیما با این طرح سر و کار دارد، اما من یک درخواستی کرده‌ام آن هم این است که اگر کسی دستگیر شد با او برخورد قهری نشود بلکه این افراد را به ستاد امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند تا ما با آموزش‌های مجازی و کار فرهنگی کار را پیش ببریم.

طاهری آکردی بیان کرد: این تفکری که برخی از مردم دارند که ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند است، غلط است. وظیفه ستاد ما فقط محدود به حوزه عفاف و حجاب نیست بلکه ما مطالبه‌گری از دولت، نظارت مردم بر مردم و نظارت مردم بر دولت را نیز در وظایفمان داریم. فرمانده و نهاد بالادستی در حوزه عفاف و حجاب ستاد عفاف و حجاب است البته کارشناسان ما در ستاد امر به معروف نیز نظرات و پیشنهاداتشان را مطرح می‌کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: وظیفه اصلی ستاد ما در حوزه عفاف و حجاب پیشگیری و آموزش است. ما آموزش به کسی که پول گرفته تا بی‌حجابی را ترویج کند و با برنامه‌ریزی‌های امنیتی دست به کشف حجاب زده را مطرح نمی‌کنیم، چون این یک مسئله امنیتی است و نیاز به برخورد قضائی دارد. منظور ما آموزش به افرادی است که آگاهی ندارند یا تحت تاثیر جو قرار گرفته‌اند. بسیاری از افراد از قوانین اطلاع کافی ندارند و از جرم بودن یا نبودن برخی موارد اطلاع ندارند. در آموزش مجازی اصول اعتقادی، آیات قرآن کریم، احادیث و سیره اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، بیانات امامین انقلاب، مباحث حقوقی و... وجود دارد.

وی ادامه داد: من پیگیری کردم و مشخص شد بسیاری از فیلم‌های درگیری با متخلفان که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود مربوط به سال گذشته است که دارند به اسم درگیری‌های امسال آن‌ها را بازنشر می‌کنند. بسیاری از افراد از روی عناد و دشمنی بی‌حجابی یا بدحجابی نمی‌کنند بلکه خیلی از اوقات سهوی است و با یک تذکر لسانی رعایت می‌کنند.

ما از طرح نور چنانچه درست اجرا شود دفاع می‌کنیم، اما یک نکته‌ای در اینجا وجود دارد؛ مثلا ما از قوانین راهنمایی و رانندگی حمایت می‌کنیم، ولی اگر افسر راهنمایی و رانندگی رشوه گرفت به این معنا نیست که ما از آن افسر متخلف دفاع می‌کنیم. در طرح نور هم ما از مأموران اجرایی که برخورد اشتباه داشته باشند دفاع نمی‌کنیم. همانطور که در بیانیه فراجا هم اعلام شد اگر تخلفی از سوی مأموران فراجا صورت گرفت حتما بررسی می‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین طاهری آکردی اذعان کرد: سامانه تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار بود اول اردیبهشت ماه افتتاح شود، اما به علت رفع نواقص حداکثر تا ۱۰ روز آینده این سامانه راه‌اندازی می‌شود. ما در ستاد امر به معروف و نهی از منکر آماده همکاری برای تأمین نیرو‌های جهادی از تشکل‌های مردمی و برگزاری کلاس آموزشی در شبکه آموزش مجازی هستیم. در آموزش مجازی نیاز به حضور افراد نیست بلکه با تلفن همراه در منزل نیز می‌توانند دوره آموزشی را طی کنند.

دیگر خبرها

  • پیش دیابتی ها چه کارهایی انجام دهند؟ | راهکارهایی برای کاهش سطح قند خون
  • چند نکته برای مدیریت گوشی همراه هنگام سفرهای خارجی
  • آموزش: ده برنامه ضروری که باید روی رایانه جدید خود نصب کنید!
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعاتش را پاک کنیم؟
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند
  • ستاد امر به معروف کارش بگیر و ببند نیست/ بیش‌تر فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب، قدیمی است
  • راه های نوین برای کسب درآمد در حین سفر
  • ۷ اپلیکیشن انحصاری اندروید که آیفون از آن‌ها محروم است
  • مجرم دستگیر شد/ باتری گوشی‌های اندرویدی چرا خالی می‌شوند؟
  • اگر گوشی همراه خود را گم کردیم چگونه آن را پیدا یا اطلاعتش را پاک کنیم؟