Web Analytics Made Easy - Statcounter

در اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور در بندرعباس، هشت تیم به رقابت می پردازند.

 به گزارش ایسنا، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در حاشیه نشست برگزاری اجرای اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور، گفت: اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی کارگران کشور از امروز به میزبانی هیات ورزش کارگری هرمزگان با حضور هشت تیم از استان‌های مختلف در زمین ساحلی غدیر بندرعباس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هادی ابراهیمی افزود: شهرداری بندرعباس، هیات کبدی استان هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در برگزاری این مسابقات همکاری لازم را انجام دادند.

وی اضافه کرد: دیدار نهایی و مراسم پایانی، 22 مهرماه راس ساعت 9 صبح به صورت مستقیم از شبکه استانی و شبکه ورزش پخش خواهد شد.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: در این دوره دو گروه الف (شامل فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و خراسان جنوبی) و گروه ب ( فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد یزد و گلستان) در دور مقدماتی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه هرمزگان كبدي استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) این جاده زیباترین جاده‌ ساحلی ایران است!

 اینجا جاده پارسیان - بندرمقام در غرب هرمزگان است که سالانه میلیون‌ها نفر را به سوی خود جذب می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هرمزگان سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال کشور در هرمزگان
  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • مشخص شدن ۲۰ کشتی‌گیر ژاپن در مسابقات قهرمانی آسیا
  • کاکو، دل آرنولد را برد!
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • در سال ۱۴۰۲ اولین‌ها برای تکواندو ایران رقم خورد
  • سطح ووشو ایران در مجامع بین‌المللی مطلوب است
  • (ویدئو) این جاده زیباترین جاده‌ ساحلی ایران است!