Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:50:45 GMT

دام مسافرکش قلابی برای زنان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۳۹۹۸۸

دام مسافرکش قلابی برای زنان

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، رسیدگی به این پرونده از ۱۸ تیر سال‌جاری با شکایت زن جوانی در کلانتری ۱۶۴ قائم در دستور کار مأموران قرار گرفت. این زن در جزئیات ماجرای سرقت اموالش گفت: چندی قبل در خیابان رسالت خودروی سواری پژو ۲۰۶ خاکستری رنگی را به‌صورت دربستی کرایه کردم. راننده که مرد جوانی بود در بین راه شماره تلفنش را به من داد تا در مواقع نیاز به خودروی دربستی با او تماس بگیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۲ هفته بعد برای خرید با شماره تلفن راننده تماس گرفتم و از وی خواستم تا من را به یک فروشگاه ببرد. آن راننده بموقع رسید و من را به مقصد رساند و پس از خرید هم من را به منزلم بازگرداند حتی کمک کرد تا خریدهایم را به داخل منزلم ببرم. ساعتی پس از رفتن راننده پیامکی از بانکم دریافت کردم که نشان می‌داد مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از حسابم برداشت شده است در حالی که تعجب کرده بودم همان موقع کارت عابربانکم را جست وجو کردم و متوجه شدم که کارت در داخل کیفم نیست.

سرهنگ کارآگاه «قاسم دست خال» رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی در رابطه با شناسایی و دستگیری این سارق عنوان کرد: پس ازشکایت این زن جوان به پایگاه یکم پلیس آگاهی کار شناسایی و دستگیری متهم آغاز شد و اکیپی از کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی به محل‌های تردد و توقف خودروی مذکور مراجعه و در تحقیقات میدانی پلاک انتظامی خودرو شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: در تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی، اما مدعی شد خودرواش به مدت یک ماه در اختیار یکی از دوستانش قرار داشته و وی با آن مسافرکشی می‌کرده است. در گام بعدی متهم اصلی پرونده شناسایی و با دستور قضایی دستگیر شد و به جرم خود اعتراف کرد.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی ضمن اشاره به اینکه پرونده‌های مشابه دیگری نیز در این پایگاه علیه متهم پرونده کشف شده، خاطرنشان کرد: پس از تحقیقات تکمیلی متهم به دادسرا تحویل شد.

منبع: ایران

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۳۹۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان به عنف در اهر

سرهنگ حسین عبدی گفت: در بررسی‌های به عمل آمده مأموران، مشخص شد ۳ نفر سارق در محل حاضر و اقدام به سرقت طلا و جواهرات به ارزش تقریبی ۲ میلیارد تومان کرده اند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان اهر با استفاده از تحقیقات علمی و فنی در کمترین زمان ممکن موفق به شناسایی سارقان نمودند و با هماهنگی مقام قضائی در سه عملیات مجزا یک متهم را در شهرستان اهر و دو متهم دیگر را در شهر‌های جنوب استان دستگیر و با کشف اموال مسروقه به پلیس آگاهی اهر انتقال داده شدند.

وی افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی اهر  عنوان کرد: ارزش ریالی طلاجات مسروقه مکشوفه حدود ۲میلیارد تومان میباشد و از متهمان، یک قبضه کلت کمری به همراه ۷۱ فشنگ جنگی، گوشی تلفن ماهواره ای، دوربین فیلمبرداری و دستگاه دی وی آر دوربین مداربسته منزل مالباخته کشف و ضبط گردید.

وی از شهروندان خواست تا از نگهداری بیش از نیاز وجه نقد و طلا در منزل و استفاده نامتعارف زیورآلات در ظواهر بدن برای پیشگیری از وقوع چنین جرائمی خودداری نمایند و هر گونه تردد و رفتار‌های مشکوک افراد ناشناس را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • دستگیری سارقان به عنف در اهر
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • شگرد روانشناس قلابی برای کشاندن زنان افسرده به خلوتگاه ترسناک