Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه خدمات اربعین تا ۳۰ مهر ادامه دارد، گفت: موکب نیروی دریایی در هر وعده غذایی به ۵۰۰ زائر خدمات ارایه می دهد.

«حجت الاسلام «سید کاظم موسوی صالحی» در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد خدمات این پایگاه در پیاده روی اربعین گفت: در مرز شلمچه موکب اختصاصی نیروی دریایی مستقر است که این موکب ظرفیت پذیرایی از 500 نفر را در سه وعده غذایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس عقیدتی  سیاسی پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر و آبادان افزود: چای، نوشیدنی و وعده های میوه برای پیاده روی اربعین در نظر گرفته شده است و در وعده صبحانه با توجه به جمعیت زائران به هزار نفر زائر خدمات ارایه می دهند.

 

وی ادامه داد: همچنین این موکب به صورت مقطعی روزانه پذیرای هزار نفر از زائران است که برای این منظور سالنی در نظر گرفته شده است تا در این سالن سرمایش مناسبی برای ادامه مسیر زائران منظور شده است.

 

حجت الاسلام موسوی در مورد خدمات پزشکی تصریح کرد: در مرز شلمچه یک بیمارستان صحرایی با تجهیزات کامل با 50 تخت پذیرای زائران است و خدمات پزشکی مورد نیاز آنها را در اختیارشان قرار می دهد. این بیمارستان صحرایی با حضور قریب به سه پزشک متخصص خدمات مورد نیاز زائران را در کنار سایر کادر پزشکی ارایه می دهند.

 

وی گفت: روز گذشته 500 نفر در بیمارستان صحرایی ویزیت و خدمات مورد نیاز را دریافت کردند. این بیمارستان در مرز شلمچه بزرگترین بیمارستان صحرایی است و نسبت به سایر بیمارستان ها از تجهیزات کامل تری برخوردار است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: موکب نیروی دریایی در عمود 300 در خاک ایران است. خدمات مورد نیاز زائران از دوازدهم مهر با حضور امیر دریادار سیاری آغاز شد و تا سی ام مهر سه روز پس از پایان اربعین شاهد استمرار خدمات رسانی به زائران هستیم.

 

این مقام مسئول در نیروی دریایی ارتش در مورد تعداد خادمان اربعین در موکب ها اظهار کرد: استقبال برای خدمت به زائران ابا عبدالله(ع) بسیار زیاد است و همه نیروها با تمام وجود برای خدمت رسانی لحظه شماری می کنند.

 

وی در مورد افزایش تعداد زائران با توجه به منابع خبری تصریح کرد: ما آمادگی کامل برای ورود جمعیت کثیری از زائران را داریم و همه مردم در فعالیت های خدمات رسانی زائران حضور دارند. در حقیقت خدمت رسانی به زائران اربعین به صورت خودجوش و مردمی است و البته در کنار این امر ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حمایت های لازم را انجام می دهد.

 

وی گفت: برای تراکم جمعیتی زائران پیش بینی کرده ایم تا اگر در مرز سایر موکب ها نیازمند ارایه خدمات از جمله نوشیدنی و آب خنک باشند و کمبودی در مرز ها باشد از سایر موکب ها پشتیبانی کنیم. تقریبا تمام نیروهای خدمات درمانی درمانگاه نیروی دریایی ارتش در مرز مستقر هستند و مردم از ارایه خدمات پزشکی و سایر خدمات مورد نیاز زائران رضایت مندی کاملی دارند./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین ۹۸ پیاده روی اربعین اربعین مسجد شیراز کانون های مساجد مرز بین المللی شلمچه حب الحسین یجمعنا اربعین خدمات رسانی نیروی دریایی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ معاون سازمان حج و زیارت استان اصفهان گفت:برای نخستین بار ۲۶۰ نفر از استان اصفهان در قالب سه کاروان عمره مفرده در ماه شوال راهی سرزمین وحی می‌شوند.
مهدی صالحی با بیان اینکه ۳۰ نفر از این زائران اعزامی از استان چهار محال و بختیاری هستند، افزود: زائران خانه خدا یازدهم اردیبهشت از اصفهان راهی مدینه منوره می‌شوند.
وی گفت: به دلیل اعزام نشدن زائران در آذر ماه سال گذشته به عمره مفرده، در ماه شوال امسال برای نخستین بار ۵ هزار و ۲۰۰ زائر کشور راهی سرزمین وحی می‌شوند و پس از ماه صفر نیز اعزام اصلی کاروان‌های عمره مفرده از سر گرفته می‌شود.
مهدی صالحی ادامه داد: زائران اصفهانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول‌الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا نیز به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • پذیرایی نجم‌الدین شریعتی از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • پذیرایی از زائران با چای و شیرینی یزدی
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • راه‌اندازی مرکز پشتیبانی زائرکارت ایران در نوش‌آباد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت