Web Analytics Made Easy - Statcounter

به این دو پوستر درجه یک نگاه کنید! یکى پوستر بین المللى فیلم موفق شبى که ماه کامل شد و بعدى پوستر همان فیلم بر سر در سینماها در زمان اکران بود. دیدن این دو اثر هنرمندانه، هوشمندانه, دقیق و کامل سبب شد نکته اى را یادآور شوم.

وقتى از سینما حرف میزنیم از یک هنرْصنعت حرف میزنیم که از پیش تولید و تولید گرفته تا اکران و تبلیغات و حضور یک اثر در جشنواره ها را در برمیگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنرمندان ممتاز رشته هاى مختلف زیر نظر یک تهیه کننده و کارگردان هوشمند میتوانند اثرى ماندگار و تاثیرگذار را در قالب یک فیلم سینمایى ثبت کنند که سالها در یادها بماند.اصلا مگر قرار نیست سینما بیش از خاصیت سرگرم کنندگى الهام بخش و اثر گذار باشد؟ و مطمئن باشید اگر مسیر ساخت فیلم از پیش تولید تا پساتولید به طور یکسان درست و حرفه اى مدیریت نشود و آن اثر در جذب مخاطبش موفق نباشد،اگر جلوى دوربین و حتى روى پرده سینما فیلم خوبى به نظر بیاید عملا سرمایه اى بر باد رفته و بى اثر است و با نقاشى کودکى که مادرش آنرا به آشنایان نشان میدهد فرق چندانى ندارد. به یاد بیاوریم آثار مهم و ماندگار سینما و تئاتر جهان از کازابلانکا تا رُما و از تله موش تا شبح اپرا بدون استثنا در ذهن مانده اند. پشت طراحى چنین پوسترهایى بدون شک جدا از هنر، هوش و البته روانشناسى اجتماعى دقیقى نهفته است

مطمئن هستم شخص خانم آبیار به عنوان کارگردان و جناب قاسمى به عنوان تهیه کننده پاى فیلم خوب شبى که ماه کامل شد از روز ایده پردازى تا آخرین اجرا مى ایستند و آنقدر وسواس دارند که عکس و پوسترى اینچنین چشم نواز و گویا را به عنوان پرچم این فیلم در جشنواره جهانى انتخاب کرده اند

آرى! پوستر یک فیلم و یا یک نمایش پرچم افراشته شده ایست که باید مخاطبش را به نه فقط دیدن، بلکه بهتر دیدن فیلم ترغیب کند. پوستر یک فیلم و یا یک تئاتر اثرى هنرى است که باید آنچنان صادقانه طراحى شود که تکلیف مخاطب با آن رویداد نمایشى را در یک نگاه مشخص کند. اثرى که باید آنچنان ظریف طراحى شود که عابران پیاده را تشویق به ایستادن و دیدنش کند و در یاد کسانى که سوار بر اتومبیل هایشان ظرف چند ثانیه از روبه روى آن عبور میکنند بماند.

به آقاى امید صالحى عکاس محترم و آقایان على باقرى و شایان شفا بخش طراحان پوستر فیلم شبى که ماه کامل شد به دلیل کار هنرمندانه شان تبریک میگویم و به بانو نرگس آبیار دست مریزاد میگویم به خاطر این تعهد، وسواس و احترامى که نسبت به نه فقط بینندگان فیلمش بلکه نسبت به تمام گروهى که از روز اول تا الان پشت و جلوى دوربین براى خلق این اثر زحمت کشیده اند قائل است.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بهنوش طباطبایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، روح الله مهری ظهر پنجشنبه در همایش روز ملی گندم و نان در استان گلستان اظهار کرد: دیده نشدن تلاش افرادی که در عرصه آرد و نان فعالیت می‌کنند یکی از نکاتی است که در استان مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه همان طور برای رفع مشکل صف‌های طولانی نوانایی های استان در آبان سال گذشته همت شد، افزود: اکنون باید برای تولید نان با کیفیت هم تلاش کرد تا رضایت مندی مردم را در استان شاهد باشیم.

مدیرکل غله استان گلستان گفت: طی هفته آینده ۶ نانوایی به تولید نان با آرد کامل مجهز خواهد شد و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت که این اتفاق طی دو هفته دیگر تکرار خواهد شد.

وی یادآور شد: طی برنامه ریزی های انجام شده مراکز خرید تضمینی محصولات کشاورزی گلستان از اردیبهشت ماه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

کد خبر 6081918

دیگر خبرها

  • روز ملی گندم و نان
  • تولید نان کامل در ۶ نانوایی زنجان
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • هشت فیلم کوتاه خراسان شمالی به مرحله تولید رسید
  • سروش صحت سریال جدیدش را کلید می‌زند
  • تلویزیون و سازمان‌های سینمایی آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی را تولید کنند
  • آثار برتر رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی باید تولید شود
  • (ویدئو) شروع رابطه عاشقانه سحر دولتشاهی و پیمان معادی
  • «هیس، هیچی نیس!» از یک اردیبهشت به آنتن می‌رسد/ رونمایی از پوستر
  • تولید برق از داستان های غمبار عاشقانه/ تابوی تخریب تصاویر افراد زنده در چین (فیلم)