Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:22:32 GMT

گشایش نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در عجب‌شیر

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۰۳۴۶

گشایش نمایشگاه عکس ایثار و شهادت در عجب‌شیر

فرهاد جبارپور روز یکشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه گروهی هنرمندان نقاشی و طراحی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ غنی و متعالی عبادت و شهادت در جامعه گشایش یافت.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ ایثار و شهادت در دفاع مقدس و همچنین ایام عاشورا و به تصویر کشیدن الگوهای رفتاری برگرفته از معروفات برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: جوانان باید با تاسی از فرهنگ عاشورایی و فرهنگ دفاع مقدس ، ایثار و فداکاری را در سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا در آینده ای نزدیک شاهد رشد فرهنگی و اخلاق مداری جوانان این مرز و بوم باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان عجب شیر گفت: در این نمایشگاه ۳۵ اثر نقاشی و طراحی  با موضوع نماز  و ایثار و شهادت در معرض دید علاقمندان به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،‌ انجمن هنرهای تجسمی و  با همکاری دانشگاه پیام نور عجب شیر برگزار می شود، افزود: این نمایشگاه به مدت چهار روز در محل دانشگاه پیام نور عجب شیر آماده بازدید علاقمندان و هنرمندان شهرستان است.

شهرستان عجب شیر با ۷۱ هزار جمعیت در ۹۸ کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

۵۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نمایشگاه عکس ایثار و شهادت عجب شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ امام جمعه خوروبیابانک در مراسم گرامیداشت روز حماسه و ایثار شهرستان خوروبیابانک با اشاره به اینکه یکی از افتخارات این شهرستان تقدیم هشت شهید والامقام در روز ۲۹ فروردین است گفت: درتقویم خوروبیابانک به عنوان روز حماسه ایثار نام گرفته است.
حجت الاسلام محمد حسین رمضانی افزود: شهدا و ایثارگران مایه عظمت و اقتدار نظام هستند و همه در قبال خون شهدا مسئول هستیم چرا که شهدا برای عزت ما نظام و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.
شهرستان خوروبیابانک؛ روز ۲۹ فروردین سال ۶۷ در منطقه فاو؛ هشت شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که از این تعداد، ۶ شهید از روستای چاهملک هستند.
همچنین از مجموع ۱۲۰ شهید تقدیمی شهرستان خوروبیابانک به انقلاب اسلامی، ۹ شهید از شهدای والامقام ارتش هستند.

دیگر خبرها

  • تاکید شهدا بر «ولایت مداری» است
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • گشایش نمایشگاه هنر‌های تجسمی بنا‌های تاریخی ایران در عمارت مسعودیه  
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • فرهنگ ایثار و شهادت داشته اصلی نیروهای مسلح ایران است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد