Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده ناجا از خروج بیش از سه میلیون زائر کربلا و نجف از ابتدای ماه محرم تا کنون خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه جانشین جدید رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا که صبح امروز در سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، گفت: در مجموع از ابتدای ماه محرم تاکنون بالغ بر سه میلیون زائر به عراق رفته‌اند که از این تعداد حدود یک میلیون نفر به کشور بازگشته و دو میلیون ایرانی نیز هنوز در این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما شمار زائران به چهار میلیون نفر نیز خواهد رسید که افزایشی دو برابری نسبت به قبل را نشان می‌دهد.

ادامه دارد

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار حج تمتع ۱۴۰۳ / روند صدور روادید زائران آغاز شد
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • بیش از ۸۳ هزار زائر به حج ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند
  • اعزام ۲۶۰ زائر از استان اصفهان به سرزمین وحی
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • اعزام بیش ۸۳ هزار زائر در حج تمتع سال ۱۴۰۳
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • حداقل و حداکثر مدت حضور حجاج ایرانی در عربستان