Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تیم فوتبال ساحلی جهان بین چلیچه در مصاف با تیم صدر شیمی یزد با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی رسید.

در این مسابقه بهنام محمودی دو گل و عباس مرتضایی، علی خانی و عباس احمدی هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

وحید محمودی به عنوان سرپرست، تیم جهان بین چلیچه را در این مسابقات همراهی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات زیر گروه کشور با حضور ۱۶ تیم در چهار گروه در حال برگزاری است که تیم جهانبین چلیچه در گروه سوم با تیم‌های قدرتمند صدر شیمی یزد، فولاد هرمزگان و طوفان بندر سیریک هم گروه است.

انتهای پیام/ف

پیروزی تیم فوتبال ساحلی جهان بین چلیچه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان فوتبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل باید تنبیه می شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در جمع راهپیمایان حامی عملیات «وعده صادق» گفت: ما وظیفه داشتیم رژیم غاصب را تنبیه کنیم که تنبیه شد، اما اگر برای بار دیگر چنین حماقت‌هایی را مرتکب شود، ایران در دادن پاسخ آنی، قاطع، قوی و پشیمان ساختن و قطعی این رژیم لحظه‌ای تردید نخواهد کرد و وارثان مرحب ها و ابوجهل ها با ذوالفقار محبان و شیعیان علی (ع) نابود خواهند شد.

وی بیان کرد: ملت ایران در طول ۱۹۶ روز از طوفان الاقصی تا کنون در حمایت از ملت فلسطین برخاسته و امروز برای بار دیگر اعلام می‌کند که تا پیروزی نهایی در کنار فلسطین خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دفاع مشروع وعده صادق عزت و اقتدار روز افزون نظام اسلامی را به نمایش گذاشت و در جنگ اراده‌ها برتری اراده ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، شکست چتر امنیتی رژیم صهیونیستی اسرائیل و نا کارآمد بودن گنبد آهنین و شکست حامیان آمریکایی و همپیمانان این رژیم کودک کش معادلات سیاسی ونظامی جهان را بر هم ریخت.

محمودی گفت: لذا ضمن تقدیر از سپاه مقتدر و نیروهای مسلح می‌گوئیم مسئله اصلی جهان اسلام مسئله فلسطین وغزه است و از طرفی امید است رژیم غاصب برای بار دیگر هوس تعرض به حاکمیت ایران را نداشته باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: ملت ایران در جنگ ترکیبی تاکنون پیروز این میدان بوده و ضمن تقدیر از تلاش‌های انجام شده، درخواست زمینه سازی مناسب جهت تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم، حمایت خود را از اجرای طرح نور جهت حراست از عفت و حجاب توسط عزیزان نیروی انتظامی اعلام داشته و خواستار همکاری و حمایت تمامی دستگاه‌های ذیربط در این رابطه هستیم.

کد خبر 6082872

دیگر خبرها

  • اسرائیل باید تنبیه می شد
  • پیروزی قراخیل مقابل تیم مدعی لیگ ۳ فوتبال
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • صعود وفایی به مرحله یک هشتم اسنوکر قهرمانی جهان
  • هیچ رسانه بی‌طرفی در جهان نداریم/ دیپلماسی رسانه‌ای ۳ جزء دارد +فیلم
  • ما هیچ رسانه بی طرفی در جهان نداریم/ گام بعدی این جنگ، جنگ رسانه‌ای خواهد بود+فیلم
  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • (ویدئو) پیروزی حسین وفایی برابر مارکو فو در مقدماتی اسنوکر قهرمانی جهان ۲۰۲۴
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا