Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر علوم طی پیامی درگذشت پنج تن از دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر که در سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی «ع» جان خود را از دست داده‌اند، تسلیت گفت.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم طی پیامی درگذشت پنج تن از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی را که در سانحه تصادف اتوبوس زائران اربعین حسینی «ع» در عراق کشته شدند را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  متن پیام تسلیت منصور غلامی به این شرح است:
انالله و انا الیه راجعون؛ در ایامی که در آستانه فرارسیدن اربعین حسینی هستیم و شاهد حضور مردم ایران از جمله دانشجویان و دانشگاهیان در راهپیمایی بزرگ اربعین می‌باشیم؛ با کمال تأسف باخبر شدیم که پنج تن از دانش آموختگان و دانشجویان عزیز در سانحه تصادف در خاک عراق به رحمت حق پیوسته‌اند. قاعده هستی و دنیای فانی بر آمدن، اندکی ماندن و سپس کوچ کردن به سوی معبود است. این مشیت الهی، قانون محتوم و تخلف ناپذیر این دنیاست، آنچه مهم است چگونه ماندن، زیستن و چگونه رفتن است. نام و یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به یکایک خانواده‌های بزرگوار ایشان؛ از درگاه خداوند متعال، علو درجات، مغفرت و شادی روح آن مرحومین را مسئلت و برای تمامی بستگان آن‌ها صبر و سلامتی آرزو دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وزارت علوم منصور غلامی خواجه نصیر الدین طوسی اربعین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر

فرماندار شاهرود از تصادف شدید زنجیره‌ای در محور شاهرود-آزادشهر خبرداد. - اخبار استانها -

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شاهرود، اظهار داشت: در این سانحه رانندگی 6 خودرو به شدت با یکدیگر برخورد کردند.

وی با اشاره به اعزام نیروهای اورژانس شاهرود به محل وقوع حادثه خاطرنشان کرد: علاوه بر اعزام سه تیم امدادرسانی شامل یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و هلی‌کوپتر آمبولانس به محل وقوع حادثه، نیروهای پایگاه اورژانس "تیل‌آباد" نیز به محل سانحه اعزام شدند.

فرماندار شاهرود با اشاره به امدادرسانی به مصدومان حادثه توسط عوامل امدادی تصریح کرد: سه بیمار بدحال است حادثه با پرواز به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

جلالی اضافه کرد: محل دقیق این سانحه رانندگی، گردنه خوش ییلاق واقع در دو کیلومتری بعد از راهدار خانه خوش ییلاق به سمت شاهرود بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات امداد و نجات، تردد در محور شاهرود-آزادشهر از سر گرفته شد.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • پسربچه ۵ ساله تنها بازمانده سانحه تصادف محور جندق-معلمان
  • توضیحات وزیر علوم درباره طرح پژوهانه ورتبه بندی اساتید دانشگاه‌ها
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • تمرکز دانش بنیان‌ها بر سواحل مکران
  • سانحه رانندگی در سبزوار ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • تصادف زنجیره‌ای شدید در محور شاهرود - آزادشهر
  • وقوع تصادف زنجیره‌ای در محور حاجی آبادبه بندرعباس
  • سانحه رانندگی در خوشاب خراسان رضوی ۱۲ مصدوم برجای گذاشت
  • تجلیل از رانندگان فعال اربعین حسینی در بام ایران + تصاویر