Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی، اعلام کرد: ساعت ۳ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه خودرو در مسیر شمال به جنوب اتوبان تهران قم، نرسیده به خروجی واوان، مقابل تیر شماره ۱۲۱، حدود ۶ کیلومتر بعد از عوارضی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی افزود: بلافاصله دو ایستگاه اتش‌نشانی به محل اعزام شده ودر محل حادثه مشاهده کردند دو دستگاه خودرو شامل یک دستگاه نیسان باری حامل بار برنج که احتمالا از شهرهای شمالی کشور در حرکت بوده با دو نفر سرنشین و یک دستگاه خودرو شاسی بلند نیسان سرانزا به شدت با هم برخورد کرده‌اند و خودروی نیسان باری به حالت نیمه واژگون درآمده و هر دو دستگاه خودرو کاملا شعله ور بودند.

وی ادامه داد:‌ آن گونه که افراد حاضر در محل حادثه اعلام می کردند پیش از رسیدن آتش نشانان سه نفر سرنشین خودروی سرانزا که سه مرد بودند، از داخل خودرو خارج شده بودند و یک خانم از داخل نیسان باری خارج شده بود. خانمی که از نیسان باری خارج شده بود و دو نفر از سرنشینان مردی که از خودروی نیسان سرانزا خارج شده بودند پیش از رسیدن نیروهای آتش نشانی به مراکز درمانی منتقل شده بودند اما یک نفر از سرنشینان در همان محل حضور داشت و راننده خودروی نیسان باری هم داخل خودروی شعله ور خود گرفتار شده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش سریعا با تجهیزات هیدرولیکی قطعات خودرو را برش دادند و فرد را خارج کردند که حدودا ۴۰ ساله بود و تحویل عوامل اورژانس داده شد. فرد دچار سوختگی های شدیدی شده بود و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اعلام کرد: در نهایت این حادثه یک نفر فوتی و ۴ نفر مصدوم به جا گذاشت و خودروها به محل امن منتقل شده و محل برای بررسی علت حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و  ساعت ۵ و ۱۰ دقیقه عملیات به پایان رسید.

ملکی در پایان گفت: برای چندمین بار از رانندگان گرامی که از راه های دور می آیند  خواهش می کنم در ساعات میانی شب یا پایانی روز وقتی نزدیک به مقصد هستند به ویژه در جاده های برون شهری جانب احتیاط را رعایت کنند و هر زمانی که احساس خستگی می کنند خطر نکنند و کمی استراحت کنند تا خدای نکرده حادثه‌ای برای خود و دیگران ایجاد نکنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنج جاده خودرو قم نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت

به گزارش جام جم آنلاین، سید جلال ملکی روز پنجشنبه گفت: ساعت ۱۳:۰۲ امروز حادثه آتش سوزی در حوالی بزرگراه شهید یاسینی اعلام و آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.   وی افزود: در یک محوطه کارگاهی چند اتاق که محل استراحت کارگران بود در یکی از اتاق‌ها بدلیل نامشخص آتش سوزی روی داد که در این حادثه بدلیل شدت حادثه ۶ کارگر غیر ایرانی جان باختند.   ملکی ادامه داد: یک کارگر دیگر موفق شده بود خود را از محل حادثه خارج کند که بدلیل سوختگی به مراکز درمانی منتقل شد.   وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • مرگ دلخراش عروس در شب عروسی + فیلم
  • عروسی که به عزا تبدیل شد + فیلم
  • یک کشته و یک مصدوم بر اثر حادثه واژگونی نیسان در میمه
  • آتش سوزی مرگبار کارگاه ساختمانی در تهران/ ۶ کارگر جان باختند+ جزئیات
  • انفجار در شرق تهران / ۶ نفر کشته شدند
  • آتش سوزی کارگاه ساختمانی در تهران ۶ کشته داشت
  • آتش سوزی در شرق تهران ۶ کشته و یک مصدوم داشت
  • حادثه رانندگی در جاده تبریز - صوفیان یک کشته و ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران