Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم اصالتا لهستانی سابق تیم ملی آلمان که رکوردهای باشگاهی و ملی متعددی از خود بر جا گذاشت، به مهاجم کنونی باواریایی‌ها ادای احترام کرده است.

طرفداری- میروسلا کلوزه در نهایت تواضع، روبرت لواندوفسکی را ده برابر بهتر از خودش می‌داند.

به گزارش سایت گل، ۷۱ گل در ۱۳۷ بازی ملی برای مانشافت، عملکرد کلوزه در سطح ملی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بهترین گلزن تاریخ ادوار جام جهانی محسوب می‌شود. او همچنین در دوران حضورش در کایزرسلاترن، وردربرمن و بایرن مونیخ، ۱۲۱ بار موفق به گلزنی در بوندسلیگا شد. لواندوفسکی اما با زدن ۲۱۳ گل در ۲۹۷ بازی بوندسلیگایی، چهارمین گلزن برتر تاریخ این رقابت‌ها محسوب می‌شود. کلوزه در مورد این مهاجم ۳۱ ساله گفته است:

روبرت لواندوفسکی کمی شبیه به من بازی می‌کند ولی ده برابر بهتر از بازیکنی است که من بودم. او مهاجم کاملی است که از هر دو پایش استفاده می‌کند، در نبردهای هوایی قدرتمند است و دقت شوتزنی بالایی دارد.

یکی دیگر از کسانی که تحسین کلوزه را بر انگیخته است، توماس مولری است که در فصل ۱۰-۲۰۰۹ توسط لوئیس فن خال به تیم اصلی بایرن مونیخ راه یافت.

توماس مولر بازیکنی است که از بازی کردن همراه او بیشترین لذت را بردم. ما درک فوق العاده‌ای از هم داشتیم. تنها باید به هم نگاه می‌کردیم تا بدانیم دیگری قرار است چه کار کند. واقعا رابطه خیلی خوبی بود!

مولر که تا کنون بازیکنی تک باشگاهی محسوب می‌شود و در ۴۹۵ بازی رسمی ۱۸۶ گل به ثمر رسانده است، اخیرا با ابهاماتی درباره آینده‌اش در آلیانتس آرنا رو به رو شد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال رم در هفته سی و سوم سری آ ایتالیا فردا دوشنبه ۳ اردیبهشت رو در روی تیم بولونیا قرار خواهد گرفت. در این بازی «لوکاکو» مهاجم بلژیکی و گلزن رم به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیم خود را همراهی کند اما اتفاقی امیدوار کننده، رهایی سردار آزمون مهاجم ایرانی رم از بند مصدومیت است و با صلاحدید «دنیله دروسی» می‌تواند در ترکیب تیمش پس از غیبتی بیش از یک ماه حاضر شود.

سایت ایتالیایی «vocegiallorossa» در این باره نوشت: آزمون بازیکن قابل اعتمادی است که می‌تواند جایگزین لوکاکو شود. با توجه به مصدومیت سردار، بازی دادن به او تصمیمی است که باید سرمربی رم بگیرد چون ممکن است بار دیگر آزمون دچار مصدومیت شود.

دروسی برای این بازی دو گزینه دیگر هم دارد و می‌تواند از «آبراهام» و «دیبالا» نیز به جای لوکاکو در نوک خط حمله بهره گیرد. این بازی از ساعت ۲۰ و در ورزشگاه المپیک شهر رم برگزار می‌شود. بولونیا با ۵۹ و رم با ۵۵ امتیاز به ترتیب در رده‌های چهارم و پنجم جدول قرار دارند و پیروزی در این دیدار برای هر دو تیم مهم است.

کد خبر 6084542

دیگر خبرها

  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • آزمون: وظیفه ام را در برابر بولونیا انجام دادم
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر
  • سردار آزمون گزینه جانشینی «لوکاکو» شد/ «دروسی» ریسک می‌کند؟
  • تیاگو سیلوا: کمتر بازیکنی را می‌توانید پیدا کنید که در ۳۹ سالگی، هم‌چنان در بالاترین سطح بازی کند
  • نفرین رئال مهاجم بارسلونا را رها نمی‌کند
  • انتقاد عجیب توخل از مولر: او دیگر چه باید بکند!
  • بارسلونا کاپیتانش را برای فروش گذاشت!