Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی شامگاه شنبه در حاشیه نشست صمیمی با بانوان جانباز نخاعی کشور در هتل سفیدکنار انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: زنان جانباز اسوه صبر و مقاومت در جامعه هستند و بی شک نام بانوان جانباز در تاریخ ایران ماندگار خواهد بود .

وی تاکید کرد: ملت ما قدردان مردان و زنانی است که در برابر دشمنان، هشت سال ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: هیچ جای دنیا مانند زنان و مردان ایران صبر نداشتند و صبوری و مقاومت این بانوان در دوران دفاع مقدس می تواند امروزه اسوه و الگویی برای زنان و دختران ایران زمین باشد.

نماینده ولی فقیه در گیلان خاطر نشان کرد: جانبازی با وجود اینکه گاها تحمل آن سخت است ، افتخاری است که نصیب این بانوان بزرگوار شده است.

وی با اشاره به صبر و مقاومت بانوان ایران زمین در برابر بمباران های دشمن متجاوز در جنگ تحمیلی گفت: بانوان در دوران دفاع مقدس خم به ابروی خود نیاورده و نشان دادند که همچنان در مسیر آرمان های انقلاب و امام راحل گام بر می دارند و این درسی است که باید به نسل حاضر و نسل های آینده داده شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین اظهار کرد: همه مسئولان وظیفه دارند خود را خدمتگزار شخصیت ها و زنان و مردانی بدانند که این پیام های بزرگ را برای ملت ما به ارمغان آوردند.

آیت الله فلاحتی خاطر نشان کرد: انتظار می رود بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان نسبت به تهیه زندگینامه این بانوان اقدامات لازم را انجام دهد.

در این مراسم از همه بانوان قطع نخاعی حاضر در جلسه با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

۷۴۷۱/۲۰۰۷/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی دفاع مقدس تکریم و تجلیل گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد

آیین تشییع پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی از فرماندهان و سرداران جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین، از میدان ۱۲ محرم (فلکه آبی) به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون (س) شهرکرد برگزار شد و سپس در زادگاهش هرچگان به خاک سپرده می شود.

مراسم وداع با این رزمنده دیشب سه شنبه در مسجد فاطمه الزهرا (س) میرآباد شهرکرد برگزار گردید.

بیشتر بخوانید

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست

حاج محمد (جمعلی) کیانی با آغاز جنگ تحمیلی در مهرماه ۱۳۵۹ به جبهه شوش اعزام شد.

در عملیات‌های والفجر ۸، کربلای ۵ و والفجر ۱۰ جنگ حق علیه باطل، به عنوان فرمانده گردان امام سجاد (ع) تیپ سرافراز قمر بنی هاشم (ع) فعالیت کرد.

جانباز ۲۵ درصد جنگ تحمیلی بود و نشان "فتح سه" از دست مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) دریافت نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده کل سپاه: هرگونه تعرض به ایران با پاسخی شدیدتر مواجه می‌شود
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • دیدار با جانبازان دفاع مقدس در میبد
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • گردهمایی جانبازان ۷۰ درصد شهرستان همدان
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد