Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فراخوان صدور پروانه شکار پرنده بصورت محدود در این استان تا 23 مهرماه آغاز شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد، "سید اسدالله هاشمی" از آغاز ثبت نام برای متقاضیان شکار پرنده در 7 شهرستان استان خبرداد و افزود: آن دسته از متقاضیانی که دارای دفترچه شناسایی شکارچیان هستند، می توانند از امروز 21 مهرماه جاری به مدت سه روز کاری، جهت ثبت نام به ادارات محیط زیست شهرستان‌ها مراجعه و نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی محدود بودن پروانه‌های شکار را یادآور شد و اظهارکرد: امسال برای هر شهرستان بصورت محدود پروانه صادر می شود، بنابراین در صورت افزایش متقاضی بیش از سقف، پروانه‌ها بصورت قرعه کشی صادر خواهد شد.

هاشمی ارائه مدارک شناسایی و دفترچه شناسایی شکارچیان برای ثبت نام الزامی دانست و تصریح کرد: اولویت با شکارچیان بومی هر شهرستان است و متقاضیان می توانند به شهرستان محل سکونت خود مراجعه و ثبت نام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مهلت ثبت نام سه روز بوده و قابل تمدید نیست، بیان کرد: در صورت بروز آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان پروانه های صادره ابطال خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شکار پرنده محیط زیست آنفلوانزای فوق حاد پرندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دکتر علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

وی افزود: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید در گلستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در سال گذشته
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان در سال گذشته
  • دستگیری بیش از ۷۰۰ شکارچی و صیاد متخلف در خوزستان
  • دستگیری ۷۰۳ شکارچی و صیاد متخلف در استان خوزستان
  • شناسایی و دستگیری شکارچیان غیر مجاز
  • شکارچیان حیوانات وحشی در راور به دام قانون افتادند
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم