Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک ، محمدرضا منصوری  افزود: زمینی به مساحت ۲۰ هکتار در جاده روستای یولاق برای ساخت این ورزشگاه در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: ساخت این ورزشگاه باید به بخش خصوصی واگذار شود و در این خصوص با باشگاه خوشه طلایی نیز رایزنی های صورت گرفته است.
منصوری ادامه داد: اگر بخش خصوصی به منظور  عملیاتی کردن این پروژه پیش قدم نشود از دولت درخواست میکنیم ردیف بودجه ای  بدین منظور اختصاص دهد زیرا بودجه های استانی پاسخگوی ساخت این استادیوم نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در گذشته در خصوص ساخت استادیوم ۱۵ هزار نفری هیچگونه برنامه ریزی، نقشه عملیاتی و واگذاری زمین انجام نشده است.
منصوری گفت: در شرایط فعلی باید امکانات ورزشگاه چمران ارتقا پیدا کند و تعداد سکوها افزایش یابد و به موازات ارتقاء این ورزشگاه، باید استادیومی درخور شخصیت و جایگاه مردم ساوه احداث شود.
به گفته این نماینده مجلس، زمین چمن ورزشگاه چمران بنابر دیدگاه کارشناسان ورزشی از کیفیت مطلوبی برخوردار است و هم ردیف ورزشگاه های بزرگ کشور به شمار می رود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش خصوصی دولت مجلس شورای اسلامی وزیر ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی به ریاست دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و با حضور عنایت اله ملکی تبار مشاور و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، سعید صابونی رئیس مرکز عمران، املاک و مستغلات دانشگاه آزاد اسلامی، داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی، حسین جوادی خزانه دار دانشگاه آزاد اسلامی و سیدمرتضی شهیدی سرپرست مرکز امور حقوقی و صیانت از دارایی‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

طهرانچی در این نشست با تأکید بر اینکه ۱۴۰۳، سال رسیدگی به امور معیشتی و رفاهی کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی است، گفت: نحوه و میزان افزایش حقوق و دستمزد کارکنان و اعضای هیئت علمی متناسب با چارچوب‌های که در دولت مصوب شده است در اولین جلسه هیئت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه پروژه مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی بسیار جدی است، اظهار کرد: در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رئیس‌جمهور عملیات اجرایی ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت چندین هزار واحد مسکونی آغاز شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: هر ۳ ماه یکبار کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی باید مصادیق عملی پروژه مسکن را مشاهده کنند. البته به دلیل بروکراسی‌های خارج از دانشگاه این پروژه تا حدودی کند پیش رفت.

طهرانچی با بیان اینکه در پروژه مسکن در نظرگرفتن ۴ نکته بسیار مهم و حائز اهمیت است، گفت: اختصاص زمین، انتخاب پیمانکار صنعتی انبوه ساز مناسب، مشارکت دانشکدگان صنعت ساختمان در پروژه و تأمین منابع از موارد بسیار مهمی هستند که همواره باید مورد توجه قرار بگیرند، به خوبی انجام شوند و موازی هم پیش بروند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله بایرنی‌ها به یوفا: از استادیوم ما برو بیرون! (عکس)
  • مشکل استادیوم پرسپولیس و استقلال حل شد
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • آغاز عملیات احداث شهرک جدید بومیز جهرم در آینده نزدیک
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن در خراسان جنوبی آغاز شد
  • ۱۶۵ میلیارد تومان برای مشارکت در ساخت آزادراه تهران - شمال
  • عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر آغاز شد