Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر حسین فتحی مدیر عامل باشگاه استقلال طی روز‌های گذشته برای مذاکره با مدیر برنامه‌های «گری هوپر» گزینه مد نظر جدید آبی پوشان پایتخت که قرار است امروز یکشنبه وارد ایران شود و فردا در ایفمارک تست بدهد راهی ترکیه شد تا در نهایت توافقات اولیه بین طرفین حاصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس شنیده ها مدیر برنامه‌های «هوپر»، اهل رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل فتحی برای پاسخگویی به برخی سوالات راهی وزارت ورزش و جوانان شده است.

بیشتر بخوانید: نحوه واگذاری استقلال و پرسپولیس اعلام شد

با پیگیری خبرنگار ما از مدیران استقلال، این موضوع تکذیب شد و امیر حسین فتحی، مدیر عامل استقلال به وزارت‌ ورزش نرفته است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه استقلال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز با حضور در بیمارستان لاله تهران از مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های اسکویی در سال‌ها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز این مجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را از استاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • کیومرث هاشمی: ورزشکاران درک بالایی از شرایط کشور دارند
  • استقلال بدون مشتری روی دست دولت!
  • حضور وزیر ورزش در تمرین تیم ملی فوتسال با وعده جایزه خوب!
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در جمع بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • وزیر ورزش از استاد اسکویی عیادت کرد
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی
  • کمک ۲۴۰ میلیاردی برای «کشتی» در سال المپیک
  • کیومرث هاشمی: استعدادهای برتر بورسیه می‌شوند
  • بودجه وزارت ورزش در لایحه ۱۴۰۳ مشخص شد