Web Analytics Made Easy - Statcounter

به اطلاع متقاضیان محترم میرساند، شرایط فروش اقساطی محصولات شرکت سایپا روز‌های یکشنبه و دوشنبه مورخ ۲۱ و ۲۲ مهرماه ساعت ۱۰ صبح به صورت روزانه و صرفا به صورت اینترنتی جاری می‌باشد.   فروش اعتباری خودرو قیمت خودرو مبلغ تسهیلات بازپرداخت سایپا 151 40,313,000 15,000,000 3 چک 4 ماهه تیبا صندوقدار با رینگ فولادی 43,443,000 5,000,000 تیبا صندوقدار با رینگ آلومینیومی 46,443,000 5,000,000   شرایط فروش محصولات سایپا زمان تحویل ۳۰ روز پس از پذیرش می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



-محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه). لازم به ذکر است متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نمی‌باشد.
- با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام، ضمن ابطال درخواست خرید، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید.
- ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نمی‌باشد.
- امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد.
- بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می‌گردد.
- مبالغ به تومان است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فروش محصولات سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی‌پور شامگاه چهارشنبه در حاشیه ستاد عالی رشد اقتصادی استان افزود: با توجه به میزان سرمایه گذاری که در حوزه انرژی توسط سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی در استان صورت گرفت مقرر شد که اشکالات فراری برطرف شود و راهکارهای مناسبی برای خرید برق توسط بخش خصوصی صورت گیرد.

استاندار مازندران همچنین اظهار کرد: قرار شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا بخش خصوصی بتواند برق تولیدی را به مشتریان خاص خود بفروشند و همچنین بخش خصوصی با توجه به سال شعار سال جاری در زمینه تولید انرژی مشارکت کند.

وی نقش برق منطقه را برای ثروت افزایی در استان مازندران مهم ارزیابی کرد و گفت: در حوزه شرکت زیرساخت نیز مجموعه آورده‌های شرکت زیرساخت در سال گذشته ۱۰۷ با رشد روبرو بود و قرار شد که امسال به صورت جهشی در زیرساخت‌ها مشارکت صورت گیرد.

حسینی پور تکمیل زیرساخت‌ها را در هوشمندسازی استان مؤثر دانست و گفت: امیدواریم سال جاری سال جهش در این بخش باشد.

استاندار مازندران گفت: همچنین قرار شد تراکنش مالی بنگاه‌های اقتصادی خرد و بزرگ در استان صورت گیرد و اگر مجموعه ذخایر دستگاه پوز این بنگاه در استان صورت نگیرد خدمات ارائه شده به این بنگاه‌ها قطع می‌شود و باید ذخیره مالی بنگاه‌های اقتصادی فعال استان در داخل استان باشد.

کد خبر 6081516

دیگر خبرها

  • این خودروی پرطرفدار ۵۵ میلیون تومان گران شد !
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • راهکارهایی برای خرید و فروش انرژی توسط بخش خصوصی در مازندران
  • ۵ باور غلط درباره رتبه اعتباری بانکی/امکان اصلاح رتبه هست؟
  • همکاری ازکی‌وام و بانی‌مد؛ تسهیل خرید اعتباری برای کاربران
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش ۲۰ میلیونی شاهین در یک روز
  • قیمت خودرو امروز ۲۸ فروردین + جدول