Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد فعله گری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: گاهی اتفاق می افتد که قبض‌های صادر شده گاز به دست مشترک نرسیده است و این موارد البته پر تعداد نیستند، اما اتفاق می‌افتند و افزون بر این، این قبض‌ها هم به دلیل مصرف کاغذ برای محیط زیست ضرر دارند و هم صدور آن‌ها به شرکت‌های خدماتی هزینه وارد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به صدور قبض آنی اشاره کرد و افزود: با توجه به لزوم استقرار هر چه بیشتر شاخصه های دولت الکترونیک و به‌کارگیری سامانه‌های نرم‌افزاری به منظور مکانیزه کردن فرآیندها و نیز تسهیل در اجرای امور، سیستم جدید قرائت و صدور آنی صورتحساب گام مهم دیگری توسط این شرکت در راستای ارائه خدمات و افزایش رفاه حال مشترکین محسوب می شود.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان ادامه داد: با توجه به اجرای سامانه جدید (صورتحساب آنی)، بسیاری از مشکلات گذشته اعم از زمان بر بودن فرآیند قرائت و توزیع صورتحساب، عدم امکان کنترل جزئیات عملکرد کنتورخوان بصورت آنی و همچنین عدم امکان اعتبار سنجی اعداد وارد شده مرتفع شده است.

فعله گری یادآور شد: امکان چاپ مستقل صورتحساب مشترک در محل، عدم نیاز به تجمیع اطلاعات قرائت شده، حفظ یکپارچگی در پردازش و صدور صورتحساب توسط سرور مرکزی و عدم تداخل با آن و قابلیت جمع آوری داده های جدید مشترکین و از جمله دیگر تاثیرات مهم بکارگیری سامانه قرائت و صدور آنی صورتحساب مشترکین است.

وی در خصوص گام بعدی استقرار دولت الکترونیک در شرکت گاز کردستان نیز بیان کرد: شرکت گاز استان در راستای حذف قبوض کاغذی و برای تکمیل اطلاعات مشترکین خود با استفاده از سرویس‌های پیامکی، تماس تلفنی، دریافت ایمیل و یا هنگام مراجعه کنتورخوان، نسبت به جمع‌آوری شماره تلفن همراه و ثبت خوداظهاری مشترکین اقدام کرده که تاکنون اطلاعات شماره تلفن همراه بیش از ۴۰ درصد از مشترکین کردستانی جمع آوری شده است.

مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: در صورت اجرایی شدن طرح حذف قبوض کاغذی برای تمامی ۵۲۳ هزار مشترک موجود شرکت گاز استان، علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌ها از دیگر مزایایی آن می توان به ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکین و نیز حفظ محیط زیست اشاره کرد.

فعله گری اظهار داشت: از مشترکین استان درخواست داریم تا از طریق یکی از درگاه های اطلاع رسانی نظیر وب سایت یا هنگام مراجعه کنتورخوان در شهرها و گازبان ها در روستاها، شماره تلفن همراه خود را ارائه داده تا اطلاعات صورتحساب به شماره همراه آنان پیامک شود.

کد خبر 4744862

منبع: مهر

کلیدواژه: قبض گاز شرکت گاز کردستان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی

دریافت 22 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، سوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی اعلام شد.

در کدام آیه، خداوند متعال، اطاعت پیامبر را در کنار اطاعت از خود واجب کرده است؟ الف) آیه ۴۶ سوره سبأ ب) آیه ۴۱ سوره عنکبوت ج) آیه ۵۹ سوره نساء د) آیه ۳۶ سوره نحل

تا ساعت ۲۴ امروز فرصت دارید از بین گزینه‌های (الف ب ج د) گزینه صحیح را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال نمائید. جهت پیوستن به پویش زندگی با آیه‌ها و شرکت در مسابقه روزانه همراه با جوایز نفیس شامل کمک هزینه حج عمره، کربلای معلی و سفر مشهد مقدس و… عدد ۵ را به سامانه ۳۰۰۰۵۲۱۳ ارسال کنید.

کد خبر 6064596

دیگر خبرها

  • سوال مسابقه شماره ۱۸ طرح «زندگی با آیه‌ها» در خراسان شمالی
  • الزام استفاده از تجهیزات کاهنده مصرف آب برای صدور پایان کار
  • ناترازی‌های مالی، منشا اصلی ناترازی برق در کشور
  • نوبت‌دهی کارت هوشمند به دارندگان برگه سرشماری
  • سوال روز هفدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی
  • تعویض بیش از پنج هزار کنتور فرسوده آب مشترکین در استان یزد
  • سوال روز شانزدهم پویش «زندگی با آیه‌ها» در مرکزی اعلام شد
  • هشدار رئیس پلیس فتا لرستان در خصوص پیامک‌های جعلی در ایام نوروز
  • دریافت رایگان سرویس پریمیوم تلگرام؛ یک کابوس امنیتی!
  • استفاده رایگان از تلگرام پولی به کابوس تبدیل شد