Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر کریم چشک صبح یکشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود به ما عزت، عظمت، استقلال و اقتدار بخشیده اند، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران ۵۰ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است.

وی با اشاره به همایش بزرگ اربعین حسینی بیان کرد: این ایام باید پاس داشته شود و از لحظه لحظه آن حداکثر استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر چشک با اشاره به اهداف سفر خود به خراسان جنوبی بیان کرد: بازدید از مرز و دیدار با سربازان امینت ساز از مهم ترین اهداف این سفر است.

رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: همه ما در راستای ایجاد امنیت  تلاش می کنیم که به برکت هدایت های فرماندهی کل قوا وجود دارد.

وی با بیان اینکه امروز امنیت در بهترین شرایط خود قرار دارد، افزود: فرمانده نیروی زمینی افسری ولایی و پا در رکاب بوده که در راستای منویات رهبری تلاش های بی شاعبه ای دارند و در نیروی زمینی با طرح هایی که رقم زده اند و تدوین کرده اند، شرایط بسیار خوبی داریم.

امیر چشک اظهار کرد: نیروی زمینی با تمام قدرت و چابک برای دفاع از مرز ها و حفظ تمامیت ارضی آماده است.

کد خبر 4744968

منبع: مهر

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیروی زمینی ارتش اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین استانداری سمنان شهرکرد خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل

رئیس جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با توجه به مزایای استفاده از نان کامل از نظر پزشکان، پخت این نان به صورت نمونه در تعدادی از نانوایی‌ها پخت می‌شود. - اخبار استانها -

علی چاله‌چاله در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در حال جمع‌بندی و ارائه خدماتی با هدف بهبود کمی و کیفی نان در سطح استان هستیم که در حوزه‌های مختلف باید کنترل می‌شد و ادارات مختلفی در این زمینه مرتبط بودند.

وی از تهیه سند نان در استان خبرداد و عنوان کرد: متناسب با نیاز استان نسبت به ذخیره‌سازی گندم مرغوب اقدام شده است.

چاله‌چاله گفت: کیفیت نان از نظر استاندارهای اداره کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی مدنظر قرار گرفته و در حال بهبود است و با مجموعه اقدامات انجام شده نان با کیفیت نسبتاً خوبی در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این روند افزایش کیفیت نان استمرار خواهد داشت افزود: تأمین نان کامل و توزیع در استان با توجه به توصیه پزشکان و تأکید استاندار در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه بیان کرد: مقرر شده در تعدادی از نانوایی‌ها به صورت نمونه نان کامل پخت و به مردم اطلاع‌رسانی شود و این می‌تواند گام مؤثری در تأمین نان مورد نیاز مردم استان باشد.

رتبه هفتم کیفیت نان کرمانشاه در کشور

طبق گزارش کارگروه آرد و نان استان، نان عرضه شده در استان کرمانشاه از نظر کیفیت رتبه هفتم را در سطح کشور کسب کرده و استان از نظر عملکرد صحیح و عدم تخلف واحد های خبازی رتبه سوم کشور را بدست آورده است.

کارگروه نان استان کرمانشاه در راستای ارتقای کیفیت نان و سلامت مردم در نظر دارد تولید نان کامل را پس آموزش خبازان وارد فاز اجرایی کند.

ساماندهی واحدهای خبازی بر اساس سرانه جمعیت

همچنین عبدالوحید محمدی معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در گردهمایی روز ملی گندم گفت: پراکندگی واحدهای خبازی بایستی بر اساس سرانه جمعیت هر محله باشد و یک میانگین مناسب در این زمینه وجود داشته باشد.

وی عنوان کرد: به عنوان نمونه محله‌ای وجود دارد که تعداد نانوایی‌های آن کمتر از میزان استاندارد است و باید تناسب میان تعداد نانوایی‌ها با جمعیت هر محله به وجود آید.

محمدی گفت: سرانه جمعیت و تعداد واحدهای خبازی در هر محله به دست آمده و به زودی طرح ساماندهی نانوایی‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • آمادگی رژیم صهیونیستی برای تخلیه رفح و آغاز عملیات زمینی
  • اعزام زائران در امنیت کامل/ ممنوعیت ۱۴ قلم دارو در کشور عربستان
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • بورل: کل خسارت مادی به غزه بیش از ۹۰ میلیارد دلار است
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • «پرویز خان» راهی اکران آنلاین شد
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • آمادگی نانوایی‌های کرمانشاه برای پخت نان کامل