Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان گفت: طرح اجرای ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در سطح شهر خرم‌آباد در حال اجرا است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مرتضی چغلوند در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: طرح ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در سطح شهر خرم اباد آغاز شد و اجرای این طرح ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه تردد کامیون در داخل شهر ممنوع است ولی برخی کامیون داران در شب اقدام به تردد در سطح شهر می کنند که اجرای طرح ممنوعیت به منظور برخورد با کامیون و تریلرهایی است که در ساعات شب وارد شهر شده و باعث آلودگی صوتی و خطر تصادفات مرگبار می شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان لرستان عنوان کرد: طرح ممنوعیت آغاز شده است و در شب‌های آینده نیز با قدرت اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: رانندگان کامیون به جز مواد خوراکی و فاسد شدنی حق ورود ‌به شهر را ندارند، کامیون داران باید از کمربندی جنوبی شهر تردد کنند، عبور از مناطق مسکونی ممنوع است و در صورت مشاهده اعمال قانون می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس راه خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌هایی که در خراسان جنوبی صورت گرفته جاده‌ها لغزنده است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه مسیرهای منتهی به شهرستان زیرکوه مسدود است، گفت: در مسیرهای نهبندان چاهداشی، دهسلم تردد به کندی از یک لاین صورت می‌گیرد.

وی گفت: محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست و در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز ‌و دو طرفه شده لذا رانندگان با احتیاط تردد کنند.

سرهنگ رضایی بیان کرد: مسیرهای شاهرخت نیز کاملا مسدود بوده و مابقی محورهای استان فرعی و روستایی آبنماها که دیشب و امروز صبح آمده گل و لای دارد و در  بعضی نیز آب جاری شده که نیازمند دقت بوده تا حادثه‌ای پیش نیاید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • ‌مسیرهای خراسان جنوبی لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • ◄ درخواست مهم انجمن رانندگان کامیون از اتحادیه تولیدکنندگان قطعات وسائط سنگین
  • فیلم | برخورد وحشتناک قطار با کامیون در گذرگاه راه آهن ترکیه
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • تشریح آخرین وضعیت تردد کامیون های ترانزیتی از مرز آستارا
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • اعلام نرخ جدید عوارض آزادراه خرم‌آباد - پل‌زال
  • روند عادی تردد کامیون ها در آستارا