Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@14:19:45 GMT

قتل عجیب ۲ دختر جوان در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۲۳۱

ساعت 24- رئیس دادگستری شهرستان لنده گفت: ۲ دختر ۲۵ و ۱۱ ساله به دلایل نامعلوم در یکی از روستاهای این شهرستان از توابه استان کهگیلویه و بویراحمد به قتل رسیدند.

 بر اساس آخرین اخبار حوادث عبدالله سعادتیان با تائید قتل ۲ دختر جوان در روستای دم تنگ لنده در این شهرستان اظهارداشت: این قتل شب گذشته در روستای گاجوال از توابع بخش موگرمون لنده اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در کمترین زمان ممکن نیرو‌های انتظامی و بسیج به محل حادثه اعزام شدند.

سعادتیان تصریح کرد:علت این قتل هنوز مشخص نیست و در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: باتوجه به نامشخص بودن وضعیت این حادثه انتظار داریم مردم و رسانه‌ها از هرگونه اظهار نظر در خصوص این حادثه خودداری و حتما قبل از انتشار مطالب با دستگاه قضایی هماهنگی کنند.

سعادتیان گفت: پس از بررسی صحنه جرم، جنازه هر ۲ مقتول به سردخانه برای سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی تحویل داده شد.

وی گفت: مظنونین به قتل دستگیر شدند و هم اکنون تحت بازجویی هستند.

شهرستان لنده با بیش از ۲۴هزار نفر جمعیت یکی از شهرستان‌های هشت گانه کهگیلویه وبویراحمد است

رکنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رییس اداره امور عشایر شهرستان لنده با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه عشایری این شهرستان گفت: از اول اردیبهشت ماه سال جاری کار بازگشایی ایل راه‌های لنده با هدف تسهیل در تردد عشایر این شهرستان با سه دستگاه لودر و ویک کامیون آغاز شد. صفدر نیک آیین افزود: بیش از ۳۰۰ کیلومتر جاده فرعی و اصلی عشایر شهرستان لنده در حال بازگشایی و ترمیم می‌باشد. رئیس اداره امورعشایر لنده گفت: شهرستان لنده دارای دو بخش موگرمون و بخش مرکزی می‌باشد که تنها شهرستانی است که میهمان عشایری از دیکر نقاط استان دارد که نهصد خانوارعشایری زندگی می‌کنند. وی عشایر شهرستان لنده را در کوه سیاه و سفید و دلی مهرگان و دلی خیارکار و کوه سفید بیش از ۳۵۰ خانوار دانست و گفت: این عشایر دارای ۱۶هزار و پانصد راس دام سبک و سنگین می‌باشد که این تعداد خانوار و دام را امور عشایری با تانکر سیاربه مدت ۶ ماه آبرسانی می‌کنند. وی گفت: در بارندگی‌های اسفنده ماه و فروردین ماه امسال در مناطق عشایری شهرستان لنده بیشتر راه‌های ارتباطی و زیر ساخت‌های جاده‌ای از بین رفته است وکوچ زود هنگام عشایر در امسال باعث از بین رفتن گیاهان دارویی و بیشتر مراتع این منطقه خواهد شد، که امیدواریم مسئولان در این زمینه چاره اندیشی کنند. 

دیگر خبرها

  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تصادف ۳ خودرو با ۳ کشته در مسیر یاسوج به اصفهان
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در شهرستان دنا