Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@12:38:13 GMT

تلاش بوریس جانسون برای رسیدن به توافق بر سر برگزیت

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۲۳۷

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «بوریس جانسون»، نخست‌وزیر بریتانیا، بناست تا پایان روز دوشنبه با «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه و «ژان-کلود یونکر»، رئیس کمیسیون اروپا گفت‌وگو کرده تا از آن‌ها بخواهد از طرحش برای برگزیت حمایت کنند. این خبر را روزنامه «ساندی تایمز» امروز -‌دوشنبه- گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ساندی تایمز به نقل از منبعی آگاه گزارش داد که جانسون به این سه رهبر پیشنهاد خواهد داد که یا به او کمک کنند توافق جدید را به سرانجام برساند یا روی نسخه‌ای دوستانه از برگزیت بدون توافق به نتیجه برسند. 

این منبع گفت: «جانسون بناست تا پایان دوشنبه با مرکل، ماکرون و یونکر گفت‌وگو کند تا ببیند که آیا می‌توان بر سر “منطقه فرود” ایرلند شمالی و موارد گمرکی به توافقی رسید یا نه».

وی در ادامه گفت: «گزینه دیگر توافق بر سر نسخه‌ای دوستانه از برگزیت سخت است».

ساندی تایمز گزارش داد که نخست‌وزیر بریتانیا به‌شدت به دنبال دستیابی به توافق است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بوریس جانسون برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه

ژویوآن به جرم دریافت ۸۱ میلیون یوان رشوه، گناهکار شناخته شده است. 

چن ژویوآن، رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین، به جرم رشوه‌خواری با حکم زندان مادام العمر مواجه شد.

طرفداری | به گزارش سایت گل، جرم ژویوآن دریافت ۱۱ میلیون دلار رشوه بوده است. خبر محاکمه او در حالی منتشر می‌شود که شی جین پینگ، رییس جمهور کشور چین، در تلاش است تا با فساد پهن دامنه در کشورش مبارزه کند. گفته می‌شود تحقیقات از ۱۲ مربی دیگر نیز در همین راستا ادامه دارد. 

جرایم ژویوآن بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ به وقوع پیوسته است و دادستانی می‌گوید که او در ازای امضای قراردادهایی خاص و برنامه‌ریزی برای رویدادهای ورزشی، پول و اقلام ارزشمند دیگری را دریافت کرده است. 

چین در تلاش است تا با فساد موجود در ورزش، ارتش و نظام بانکداری کشور خود مقابله کند. بر طبق گزارش رسانه‌های این کشور، سه مقام فوتبالی دیگر با احکامی بین ۸ تا ۱۴ سال تحمل زندان، جریمه شده‌اند. 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • پیرس برازنان هم به آرون تیلور جانسون رای داد/ ویژگی کاریزماتیک
  • تام کروز در صحنه‌های اکشن دیده شد/ «ماموریت غیرممکن ۸» جلو می‌رود
  • حکم حبس ابد برای رییس پیشین فدراسیون فوتبال چین به جرم دریافت رشوه
  • یونیسف: آتش‌بس غزه باید حقیقی باشد تا به تاریک‌ترین فصل‌های بشریت پایان دهد
  • گزینه‌های آمریکا برای اوکراین؛ جنگ و دیگر هیچ!
  • اختلافات در کابینه رژیم صهیونیستی/یکی از اعضای کابینه کنار رفت
  • واژگونی پژو پارس در محور شاهرود_دامغان/ یک اتباع عراقی جان باخت
  • یک مجتمع چهار واحدی مسکونی در خرمشهر تخریب شد
  • ریزش دیوار در منطقه مختار بویراحمد یک فوتی و ۳ مصدوم برجای گذاشت