Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا نوشت: متن بیانیه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس به شرح زیر است:

"در پی انتساب خلاف واقع مطالبی در روز گذشته به علی لاریجانی  مبنی بر اظهار نظر ایشان پیرامون نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان از سوی برخی رسانه ها اعلام می‌شود که " رییس مجلس شورای اسلامی تاکنون هیچ گونه اظهارنظری درباره نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات و  مسئولان نداشته و صرفا بر اجرای مر قانون یادشده تاکید کرده‌اند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته خبری به نقل از سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شده بود که علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران خواستار آن شده که اطلاعات مالی نمایندگان مجلس "محرمانه" باشد.

کد خبر 458644 برچسب‌ها علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: علی لاریجانی مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم

به گزارش جماران؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در فتنه فرهنگی سال گذشته، حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.

محمدمهدی اسماعیلی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که روز یکشنبه (۲۶ فروردین) برای بررسی مباحث فرهنگی از جمله عفاف و حجاب برگزار شد، گفت: بار‌ها در جایگاه‌های مختلف از کمیسیون فرهنگی مجلس تشکر کردیم چرا که ما را کمک و همراهی کردند.

اسماعیلی افزود: اکنون که در پایان این دوره از مجلس قرار گرفتیم از تک‌تک عزیزان به‌ویژه کسانی که توفیق نداریم در مجلس بعدی در خدمتشان باشیم تشکر می‌کنم و با استفاده از همین فرصت به عزیزانی که در مجلس بعدی حضور دارند تبریک عرض کرده و انشاالله مثل این دوره از حمایت و پشتیبانی آن‌ها در حوزه فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت‌های قرآنی و دینی بهره‌مند باشیم.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه انشاالله بتوانیم امسال قدم‌های جدی‌تری برای تحقق منویات رهبری برداریم، اظهار کرد: در فتنه فرهنگی سال گذشته، حجاب مورد هجمه قرار گرفت و در همان وقت به عنوان وزیر فرهنگ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از حجاب و عفاف بایستم.

او با اشاره به اقداماتی که در راستای حمایت از عفاف و حجاب انجام شده، بیان کرد: در جشنواره فیلم فجر، جایزه «گوهر شاد» را به آثاری می‌دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

او همچنین با اشاره به تنبیه موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز که یوم‌الله و روز پیروزی سپاهیان اسلام بر جنود شیطان و رژیم کودک‌کش صهیونسیتی است را گرامی می‌داریم. دست انتقام الهی از آستین فرزندان برومند امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بیرون آمد و این رژیم سفاک را در بین جهانیان تحقیر و خوار کرد؛ برای این نعمت شکرگزار خداوند متعال هستیم.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به میزان فروش سینما در سالی که گذشت، تاکید کرد: دشمنان قصد داشتند فرهنگ و هنر را تعطیل کنند، ولی ما توانستیم علاوه بر اینکه مانع از رخ دادن چنین اتفاقی شویم سینما را رونق بخشیم.

در ادامه این دیدار معاونان وزیر فرهنگ و نمایندگان حاضر در جلسه نقطه نظراتشان را بیان کردند. جایگاه فرهنگ در تصمیم‌گیری‌های کلان کشور، غفلت نسبت به موضوع فرهنگ در قیاس با سایر موضوعات، آسیب‌شناسی مسائل فرهنگی از جمله مواردی بود که مورد اشاره نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی، سید علی یزدی خواه، بیژن نوباوه، امیرحسین بانکی‌پور، احمد راستینه، محمدمهدی فروردین، غلامرضا منتظری، حجت‌الاسلام محمد صادق طباطبایی نژاد، محمدرضا مبلغی، سید مجتبی محفوظی، سید احسان قاضی‌زاده، زهره‌سادات لاجوردی از جمله نمایندگانی بودند که در این جلسه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس
  • رسیدگی به «لایحه تجارت» در مجلس پایان یافت
  • وزیر ارشاد: در «فتنه» فرهنگی سال گذشته حجاب مورد هجمه قرار گرفت؛ خودم را موظف دانستم در صف اول دفاع از آن بایستم
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • «قالیباف» روز ارتش را تبریک گفت/ بررسی لایحه تجارت در دستورکار در دستور کار امروز مجلس شورای اسلامی
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • ادامه رسیدگی به لایحه تجارت در دستورکار مجلس
  • دولت باید امسال 40 درصد از متناسب سازی حقوق بازنشستگان را اجرا کند