Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@08:01:51 GMT

شکایت علی مطهری از دادستان سابق مشهد رد شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۳۳۷

شکایت علی مطهری از دادستان سابق مشهد رد شد

مصطفی ترک همدانی با اعلام این خبر به خبرنگار قضایی ایرنا گفت: حدود ۲ سال پیش به دلیل اقدام دادستان قدیم مشهد مبنی بر همایشی که قرار بود علی مطهری در مشهد در آن سخنرانی کند، شکایتی را در دادستان فرهنگ و رسانه مطرح کردیم که بیژن قاسم زاده بازپرس وقت شعبه دوم این دادسرا با صدور قرار عدم صلاحیت رسیدگی به پرونده را در صلاحیت دادسرای ویژه روحانیت دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وکیل دادگستری افزود: پرونده با عنوان اتهامی سلب آزادی های مصرح در قانون اساسی و صدور دستور خلاف قانون در دادسرای ویژه روحانیت مطرح شد که در نهایت این دادسرا اخیرا با رد شکایت موکل برای دادستان سابق مشهد قرارداد منع تعقیب صادر کرده است.

ترک همدانی که وکالت هنگامه شهیدی را نیز برعهده دارد، افزود: چند سال پیش حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات از خانم شهیدی تحت عناوین منافعی عفت یاد کرده بود که در این ارتباط شکایتی تحت عنوان قذف و توهین مطرح کردیم که در این ارتباط دادستان ویژه روحانیت رای به منع تعقیب متهم داده است. 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قوه قضاییه علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضو داروی بی‌حالی برای روزه‌داران

ایسنا/همدان یک متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی با بیان اینکه وضو گرفتن تأثیر بسزایی بر غلبه بر بی‌حالی در ایام ماه رمضان دارد، گفت: اکثر افراد روزه‌دار در ظهر و بعدازظهر دچار افت فشار به علت کم‌آبی بدن می‌شوند که در این حالت توصیه می‌شود برای غلبه بر این وضعیت وضو بگیرند.

دکتر سیدمحمد انتظاری در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: با گرفتن وضو بدن در برابر سرمایی که حس می‌کند، خود به خود درجه حرارت را بالا می‌برد تا قسمت‌های خیس را خشک کند که همین تحریکات باعث باز شدن منافذ پوست و ورود اکسیژن بیشتر به بافت‌ها، عضلات زیرپوست و رفع بی‌حالی می‌شود.

وی با بیان اینکه روزه‌داری صحیح و رعایت رژیم غذایی مناسب در وعده‌های سحر و افطار در تقویت سیستم ایمنی بدن مؤثر است، مطرح کرد: روزه‌داری می‌تواند موجب کاهش پاسخ‌های التهابی و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود.

انتظاری با بیان این که بهتر است در سحری کمتر از مواد غذایی قنددار استفاده شود، خاطرنشان کرد: نوشیدنی‌های خیلی شیرین مثل نوشابه‌های گازدار، شربت‌ها و چای شیرین و پررنگ هم موجب تشنگی، خشکی دهان و گلو در طول روز شده و توصیه می‌شود در وعده سحر مصرف نشود.

وی با بیان این که مصرف یک لیوان آب گرم، چای کمرنگ و یا یک لیوان شیر گرم همراه با خرما یا عسل در شروع افطار ضروری است، مطرح کرد: استفاده از غذاهای سبک مثل فرنی، شیربرنج، نان و پنیر و سبزی که یکی از عادات خوب غذایی ایرانی در ماه رمضان است، توصیه می‌شود.

متخصص تغذیه و رژیم‌درمانی مطرح کرد: استفاده از مواد تند، شور و چرب در وعده سحر باعث تشنگی و گرسنگی زودهنگام می‌شود و در این حالت فرد کارآیی خود را دست می‌دهد در ضمن مصرف غذاهای سرخ شده، ماکارونی، کله‌پاچه و آبگوشت در وعده سحری باعث ایجاد عطش می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روحانیت خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • توضیحات دادستان در خصوص قتل ۲ نفر در یاسوج
  • آیت‌الله ایازی: یکی از مشکلات امروز فرهیختگان ما این است که فضای یأس را می‌­گسترانند
  • روحانیت باید خود را متناسب با زمان به‌روز کند
  • سوال روز شانزدهم طرح «زندگی با آیه‌ها» در فارس مطرح شد
  • ۱۳۰ تیم نظارتی در طرح سلامت نوروزی خراسان رضوی فعال هستند
  • لزوم بازگشت عرصه جنگلی الیمالات به وضع سابق
  • تشریح اولویت‌های سال ۱۴۰۳
  • وضو داروی بی‌حالی برای روزه‌داران
  • برنامه ویژه نظارتی حوزه سلامت محیط در شب‌های پرفضیلت قدر