Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا دولتشاهی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: علت این حادثه انحراف به چپ خودروی سواری پراید و خواب آلودگی راننده بوده است.

وی افزود: هنوز هویت فوت شدگان مشخص نشده ولی تلاش برای تعیین هویت آنها ادامه دارد و در صورت احراز هویت، اطلاع رسانی خواهد شد.

دولتشاهی بیان کرد: مسافران و زائران پس از بازگشت از کشور عراق برای رسیدن به مقصد عجله نکنند زیرا به دلیل خواب آلودگی و خستگی احتمال بروز چنین حوادث ناگواری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سانحه رانندگی روز یکشنبه در جاده اهواز- خرمشهر باعث کشته شدن ۶ نفر و مصدوم شدن سه نفر دیگر شد، این سانحه رانندگی در ساعت ۶:۴۰ بامداد یکشنبه در کیلومتر ۲۰ جاده اهواز- خرمشهر بین ۲ دستگاه سواری پژو و پراید رخ داد.

  رییس پلیس راه استان خوزستان همچنین افزود: یکی از این دو خودرو حامل زائران مراسم اربعین حسینی بوده است .

حوادث رانندگی طی روزهای اخیر در استان خوزستان به دلیل افزایش تردد زائران برای عزیمت به مراسم اربعین حسینی در عراق و رعایت نکردن اصول و قواعد رانندگی افزایش یافته است.

در این حادثه رانندگی سه نفر به نام‌های معصومه حسنی ۱۴ ساله، محمدحسین حسنی ۱۶ ساله و یک زن مجهول الهویه ۲۷ ساله به بیمارستان گلستان اهواز منتقل شده اند، تلاش برای تعیین هویت ۶ فوتی این حادثه شامل چهار زن و ۲ مرد همچنان ادامه دارد.

/۶۰۰۲/۹۸۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی تصادفات جاده ای خوزستان اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • کاهش نرخ بیکاری در اردستان
  • رفع ۴۰۰ نقطه پرحادثه در کشور/ احداث بزرگراه اهواز خرمشهر در دستور کار
  • نمایی از خوزستان زیبا+فیلم
  • تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • اعلام آلودگی هوای خرمشهر برای گروه‌های حساس
  • تصادفات جاده‌ای سالانه جان بیش از یک میلیون نفر را در جهان می‌گیرد