Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@19:52:21 GMT

پیروزی مقصودلو مقابل حریف اوکراینی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۳۸۷

پیروزی مقصودلو مقابل حریف اوکراینی

خبرگزاری میزان- پرهام مقصودلو نماینده شطرنج ایران در مسابقات بزرگ سوئیس با دومین پیروزى، مجموع امتیازاتش را به عدد ۲.۵ رساند. تاریخ انتشار: 10:16 - 21 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۸۱۳۹

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور سوم مسابقات بزرگ سوئیس به پایان رسید و پرهام مقصودلو با ریتینگ ۲۶۶۴ مقابل آندرى ووک از اوکراین با ریتینگ ۲۶۱۸ به پیروزى رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین پیروزى مقصودلو در این تورنمنت معتبر است. او پیش از این مقابل حریف اسپانیایى‌اش به پیروزى رسید. با این پیروزى مجموع امتیازات مقصودلو به ۲.۵ رسید تا هم امتیاز با نفر سوم در رده دوازدهم قرار گرفت.

در پایان دور سوم تنها وان هائو و کاروآنا ۳ امتیازى شدند و مقصودلو و ۱۰ بازیکن دیگر ۲.۵ امتیازى ماندند. نماینده شطرنج ایران در دور چهارم به مصاف ویدیت هندى مى رود.

مسابقات بزرگ سوئیس با حضور ۱۵۴ بازیکن از ۴۲ کشور جهان در یازده دور برگزار مى‌شود. مگنوس کارلسن (۲۸۷۶)، کارونا فابیانو (۲۸۱۲)، سو وسلی (۲۷۶۷) و ویشواناتان آناند (۲۷۶۵) از جمله چهره‌هاى سرشناس این رقابت‌ها هستند.

پرهام مقصودلو نیز به عنوان بخت چهل و هشتم کسب عنوان قهرمانی، تنها ایرانى حاضر در مسابقات است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شطرنج شطرنج باز پرهام مقصودلو مگنوس کارلسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان

به گزارش "ورزش سه"، چادرملو اردکان که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، این هفته در دیدار مقابل داماش پایین جدولی و در رشت به تساوی رضایت داد تا سایه دیگر مدعیان را نزدیک‌تر به خود احساس کند و کار سختی در ادامه پیش رو داشته باشد.

دیدارهای این هفته از لیگ آزادگان با ناکامی دو تیم مدعی اصلی صعود همراه بود؛ جایی که خیبر در کرج برابر سایپا شکست خورد و چادرملو نیز نتوانست برابر شاگردان علی نظرمحمدی به برتری دست یابد تا شرایط در جدول با اما و اگر زیادی طی هفت هفته باقی مانده همراه باشد.

چادرملو اما معتقد است که در دیدار مقابل داماش گیلان نتیجه را با توجه به اشتباهات داوری نتوانسته با برتری پایان دهد؛ آنها که در این بازی موفق شدند یک بار با زدن به تیرک دروازه حریف موقعیت مناسبی برای گلزنی به دست بیاورند، یک گل‌شان نیز پذیرفته نشد و در ادامه نیز روی صحنه مشکوکی در محوطه جریمه داماش معترض هستند.

در این صحنه برخورد توپ به دست مدافع داماش از سوی داور با اعلام پنالتی همراه نشد تا اعتراض تندی از سوی اعضای چادرملو به همراه داشته باشد  و این تیم مدعی از دست رفتن یک موقعیت مناسب در این بازی باشد.

در دیگر صحنه مورد اعتراض توسط شاگردان سعید اخباری، این تیم موفق شد دروازه حریف را باز کند که داور بازی اما به نشان خطای هند این گل را مردود اعلام کرد. هرچند بازیکن مهاجم چادرملو معتقد بود که توپ برخوردی با دست وی نداشته است.

چادرملو که اکنون جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد، این هفته در خانه برابر نفت و گاز گچساران قرار خواهد گرفت و باید دید قادر خواهد بود فاصله امتیازی خود با فجرسپاسی و نفت مسجدسلیمان را در جایگاه دوم حفظ کند یا خیر.

دیگر خبرها

  • نوشاد عالمیان نتیجه را مقابل نفر ١٩ جهان واگذار کرد
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد
  • اعتراض چادرملو به صحنه جنجالی مقابل داماش گیلان
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • علیزاده طلایی شد
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • پیروزی تیم هندبال شاملی کازرون مقابل زغال پروده طبس
  • اولین قهرمانی تاریخ العربی مقابل حریف مجیدی!
  • پوریا سرآبادانی گربه سیاه فولاد خوزستان
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس