Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، سردار ایوب سلیمانی در مراسم معارفه جانشین جدید رییس سازمان وظیفه عمومی ناجا که صبح امروز در سازمان وظیفه عمومی ناجا برگزار شد، گفت: در مجموع از ابتدای ماه محرم تاکنون بالغ بر سه میلیون زائر به عراق رفته‌اند که از این تعداد حدود یک میلیون نفر به کشور بازگشته و دو میلیون ایرانی نیز هنوز در این کشور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا اضافه کرد: طبق پیش‌بینی‌های ما شمار زائران به چهار میلیون نفر نیز خواهد رسید که افزایشی دو برابری نسبت به قبل را نشان می‌دهد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی این تصور را داشت که دیوید تیلور در فینال ایکس یا همان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برابر حریفی جوان به نام آرون بروکس مغلوب شود. این اتفاق خیلی راحت تر از آنچه که خود بروکس هم فکرش را می کرد، رقم خورد. 

اما جانشین دیوید تیلور در وزن 86 کیلوگرم المپیک حالا حسن یزدانی یا کامران قاسمپور را به عنوان جدی ترین رقیب خود در المپیک برای رسیدن به قهرمانی پیش رو دارد.

آرون بروکس بلافاصله بعد از کسب عنوان قهرمانی با سوالی در خصوص مواجهه با رقبای ایرانی اش که حسن یزدانی یا کامران قاسمپور هستند، صحبت کرد و واکنش عجیبی هم داشت: " کشتی دوستان ایرانی به زودی شما را می بینم. از آمدن به اینستاگرام من خودداری کنید!"

این کشتی گیر آمریکایی که احتمالا در سال های اخیر در خصوص حمله برخی کاربران ایرانی به صفحه شخصی دیوید تیلور بعد از پیروزی اش برابر حسن یزدانی چیزهایی شنیده، واکنش طعنه آمیزی به این موضوع داشته است!

او سپس درباره انتخابی بین کامران و حسن هم می گوید: "من نمی دانستم کامران و‌ حسن با هم کشتی دارند! مگر آسیب دیدگی نداشتند؟ به هر دوی آن ها می گویم که موفق باشید."

دیگر خبرها

  • سردار آزمون: من به وظیفه ام عمل کردم
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • واکنش عجیب جانشین تیلور به رویارویی با ایرانی ها
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشید
  • مواظب شهرک نشینان ایرانی باشد
  • ۴۰۰ زائر کهگیلویه و بویراحمدی به عتبات عالیات اعزام شدند
  • اعزام ۷ کاروان عتبات عالیات عراق از کهگیلویه و بویراحمد
  • ارتباط ستاد بازسازی عتبات با فعالین اقتصادی مغفول مانده است
  • وبا در سومالی از ابتدای ۲۰۲۴ تاکنون ۷۵ قربانی گرفته است