Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا و به نقل از  وزارت نیرو، طراحی و پیاده‌سازی سامانه تولید داخل مدیریت بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات واحدهای نیروگاهی به دست متخصصان جوان ایرانی برای مدیریت واحدهای ناوگان نیروگاهی کشور انجام گرفته و موثرترین راهکار مدیریت آنلاین وضعیت و عیب‌یابی واحدهای نیروگاهی است.

از مشخصات این طرح می‌توان به ارائه گزارش‌های برخط از وضعیت ناوگان نیروگاهی کشور، ایجاد شبکه متخصصان، ارائه انواع سرویس‌های مورد نیاز نیروگاه‌ها و نیز کاهش هزینه‌های بهره‌برداری، نگهداری و تعمیرات از طریق پایش مستمر وضعیت واحدها، پیش‌بینی خرابی‌ها و ارائه راهکار جهت حل مشکلات اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین از دیگر کارکردهای این مرکز، پیاده‌سازی مدیریت دانش، ارائه سرویس‌های دانشی به شرکت‌های دانش‌بنیان و خدمات مرتبط با هوش تجاری در حوزه وزارت نیرو می‌باشد.

خدمات قابل ارائه این مجموعه به ناوگان نیروگاه‌های کشور شامل: ارائه گزارش از وضعیت ناوگان و نیروگاه‌های کشور و گزارش عملکرد واحدها به مدیریت نیروگاه، تیم‌های ستادی و ارائه تحلیل‌های اقتصادی و داشبوردهای مدیریتی برای تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی و ایجاد شبکه متخصصان و ارائه انواع سرویس‌های مورد نیاز در بهره‌برداری از نیروگاه‌هاست.

همچنین در این سامانه ضمن عیب‌یابی و پایش آنلاین وضعیت نیروگاه، راهکارهایی برای رفع عیوب و جلوگیری از خرابی در واحدهای مدل V94.2  و مدل جنرال الکتریک F9  نیز ارائه می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کاهش هزینه مشکلات وزارت نیرو جوان نیروگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شوط گفت‌: با حضور مختار خانی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی و سکینه رستمی رئیس اداره مدیریت زیست محیطی ، آب، خاک و پسماند اداره کل حفاظت محیط زیست استان و مدیریت محیط زیست منطقه آزاد ماکو،  واحد کابی آلیاژ و بخش تولید فروسیلیکو منگنز  این شهرستان مورد بازدید و پایش محیط زیستی قرار گرفت.

یاسین مهرفر افزود : کلیه بخش های  مختلف واحد مذکور ، شامل کوره ، بگ فیلتر ، محل دپوی مواد اولیه ، دپوی محصولات ، خردایش و آسیاب ،کندانسور و سیکلون ها ، فضای سبز واحد ، نحوه مدیریت پسماندهای صنعتی وعادی پایش شد و ضمن ارائه توصیه های محیط زیستی لازم،  از عملکرد قابل قبول این واحد از سوی سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل، تقدیر بعمل آمد.

 

 

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • پایش زیست محیطی مشترک واحد تولیدآلیاژ در شوط
  • افتتاح واحد‌های گازی نیروگاه برق شهید باکری سمنان
  • فردا؛ افتتاح طرح توسعه نیروگاه‌ برق سمنان
  • رونمایی از دستگاه پرس گرم عایق بندی شینه‌های ژنراتور‌های نیروگاهی
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • ناسالم بودن هوای ۲ شهر خوزستان
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • ثبت برنامه ماهانه واحد‌های تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی در سامانه جامع تجارت الزامی شد