Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد حسن رضایی، مسئول برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی مازندران در گفت‌وگو با ایکنا اظهار کرد: مرحله مقدماتی بیست‌ویکمین دوره مسابقات قرآن ویژه کارکنان تامین اجتماعی مازندران از امروز 21 مهرماه آغاز و تا عصر فردا دوشنبه 22 مهرماه در بابلسر ادامه دارد.
وی افزود: این دوره از مسابقات با حضور 150 نفر از کارمندان بخش بیمه و درمان تامین اجتماعی استان مازندران در رشته‌های حفظ، ترتیل، قرائت تحقیق و مفاهیم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی با بیان اینکه، رشته حفظ این دوره از مسابقات در سه سطح هشت، 15 و جزء 30 قرآن کریم برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این رقابت‌های قرآنی از داوران نقی عالیشاه، علی سقایی و مجتبی محسنی در بخش آقایان و از داوران سیاری، شعبانی و حسینی مطلق در بخش بانوان بهره‌گیری شد.
وی با بیان اینکه متسابقین رشته قرائت باید بر اساس آئین نامه اجرایی به قرائت بپردازند، افزود: در رشته مفاهیم منبع آزمون از کتاب «اخلاق در قرآن» اثر آیت‌الله مکارم شیرازی است.
مسئول برگزاری مسابقات قرآنی کارکنان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه در رشته حفظ، ترتیل، قرائت، بخش آقایان امروز و بخش بانوان صبح فردا دوشنبه 22 مهرماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: رشته مفاهیم این دروه از مسابقات به صورت همزمان در سراسر کشور راس ساعت 14 برگزار می‌شود.
وی افزود: برترین‌های هر رشته در این دوره از مسابقات به مسابقات نهایی که آذرماه درمشهد مقدس برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: حسن رضایی مسئول برگزاری مسابقات قران کارکنان تامین اجتماعی حفظ ترتیل مفاهیم داوران قرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، از برگزاری تور بین المللی دوچرخه سواری خزر با حضور رکاب زنان کشورهای آسیایی در روزهای پایانی اردیبهشت در شهرستان محمودآباد خبر داد. - اخبار استانها -

علی رجبی به خبرنگار تسنیم در ساری گفت: ‌‌مسابقات بین المللی دوچرخه سواری تک مرحله‌ای و در رده سنی جوانان پس از وقفه حدود 8ساله با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، هیات دوچرخه سواری مازندران و اداره ورزش و جوانان شهرستان محمودآباد روزهای 26 تا 28 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مسابقات تیم‌های داخلی و خارجی شرکت کننده هر کدام با  پنج دوچرخه سوار  و 3 نفر همراه شرکت خواهند کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه هزینه  مربوط به اسکان و ترابری و تغذیه تیم‌ها به عهده تیم شرکت کننده است تصریح کرد: جوایز نفرات برتر تیم‌ها در تور خزر هم طبق جدول جوایز پرداخت می‌شود.

رجبی گفت: جلسه فنی مسابقات یک روز قبل از شروع مسابقه در محل مسابقات برگزار می‌شود.

به گزارش تسنیم، تور بین المللی خزر از معتبرترین مسابقات دوچرخه سواری به شمار می‌رود که 20 دوره از آن برگزار شده است.

مازندران پنج دوره میزبان تور بود، اما به علت نبود زیرساخت مناسب، منابع مالی، پیست تمرینی و زیرساخت جاده‌ای این تور متوقف شده بود.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • پایان فراق پدر کوچکترین سرباز ولایت از خطه علویان
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • برپایی آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد