Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-20@00:53:12 GMT

بهترین تورهای مقاصد تفریحی در پاییز ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۶۹۲

بهترین تورهای مقاصد تفریحی در پاییز ۹۸

صراط:

اگر در تابستان به واسطه‌ی درگیری‌های روزمره نتوانسته‌اید به یک سفر بروید، تا خستگی‌های روزانه‌تان را از تن به در کنید، حالا زمان خوبی برای یک خرید استثنایی فرا رسیده است. اگر هم سفری در نیمه‌ی اول سال داشتید، باز هم با ما همراه باشید، تا با آگاهی از شرایط تورهای پائیزی، اگر توانستید سفری جدید را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آژانس مقتدرسیر از میانه‌های دهه هشتاد شمسی، به عنوان یکی از معتبرترین آژانس‌های مستقر در تهران، تلاش کرده تا همیشه به مسافران خود، بهترین مقصدها با بهترین امکانات و عالی‌ترین قیمت‌ها را عرضه کند، در کنار این ارائه اطلاعات مورد نیاز و همچنین دقیق نیز به مسافران، از مواردی بوده که مدنظر ما بوده است. پس در این مطلب هم می‌کوشیم تا شما را با بهترین تورهای تفریحی پاییز 98 آشنا کنیم، تا امکان انتخاب بهترین‌ها را برای خود داشته باشید. دقت کنید که اگر نقاطی از موارد معرفی شده مبهم بود یا شما سؤالات بیشتری داشتید، به راحتی می‌توانید با مشاوران سفر آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و از راهنمایی ایشان بهره‌مند شوید.

 

تور آنتالیا؛ سرمای پائیزی و ارزانی کم‌نظیر تورها

تور آنتالیا عمده‌ی مسافران را در تابستان به خود می‌بیند، گرمای نسبی هوا، درخشش آفتاب بر پهنای آسمان و همچنین امکان استفاده از تمامی تفریحات فراهم شده در این شهر، دلیل اصلی این مسأله هست، اما این بدان معنا نیست که در سایر فصول، این شهر مشتریان خود را از دست داده است. همین استقبال کمتر از تورهای این مسیر، باعث می‌شود تا قیمت تور آنتالیا کاهشی محسوس و در برخی موارد شوکه‌کننده داشته باشد. در حقیقت مسافران خارجی و ایرانی کمتری در این فصل، به این شهر می‌آیند، پس قیمت هتل‌ها به شدت کاهش خواهد داشت. همچنین مسافران ایرانی نیز مسافرت کمتری دارند، پس قیمت بلیت‌های آنتالیا هم ارزان‌تر است و مجموعاً قیمت تورها بسیار کاهش خواهد یافت. پس تور ارزان آنتالیا در این فصل بیشتر یافت می‌شود.

اما شاید سؤالی در ذهن شما ایجاد شود که با توجه به شرایط آب و هوایی، چگونه می‌توان از این شهر لذت برد و به تفریح پرداخت. در درجه‌ی اول، دیدن آثار تاریخی این شهر که یکی از جاذبه‌های آن است، اتفاقاً در این فصل بسیار بهتر و دلپذیرتر است، چرا که دمای هوا و تابش خورشید، نمی‌تواند چندان مزاحم شما باشد. برای مسافرانی که قصد خرید از این شهر برای خود را دارند نیز این فصل بسیار ایده‌آل است، چرا که مسافران کمتری در شهر حضور دارند و طبیعتاً مغازه‌داران تخفیف‌های بهتری به مسافران تخصیص می‌دهند. اما نکته‌ی مهمتر آن است که برای لذت بردن از امکانات ساحلی، آبی و تفریحی این شهر، باید در انتخاب هتل بسیار دقت کنید و از میان گزینه‌ها، هتلی که دارای امکانات آبی سرپوشیده است را انتخاب کنید. سونا، حمام ترکی و همچنین استخر آب گرم می‌تواند به شدت در لذت بردن شما از سفر به این شهر مؤثر باشد. پس برای انتخاب بهترین هتل، متناسب با بودجه‌ی خود، با مشاوران سفر ما در آژانس مقتدرسیر تماس گرفته و از راهنمایی ایشان استفاده کنید. همچنین اگر جز آنتالیا، قصد انتخاب مقصد دیگری در تور ترکیه را دارید، می‌توانید با مراجعه به لینک درج شده، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

تور تایلند؛ پیشواز از آغاز فصل پرمسافر تایلند

اگر علاقمند به استفاده از امکانات تفریحی سرپوشیده نیستید و ترجیح می‌دهید، نور آفتاب را همیشه بالای سر خود داشته باشید، سفر به یکی از کشورهای جنوب شرق آسیا در فصل پاییز، می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. معمولاً جذاب‌ترین مسیر برای مسافران ایرانی در این منطقه، تایلند است. شهرهای متنوع و پر جنب و جوش آن و همچنین سهولت سفر برای ایرانیان در این کشور، عامل جاذبه‌ی آن است.

بازدید از شهری نظیر بانکوک با جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و همچنین مراکز خرید متعدد و زیبای‌ش، تا گردش در شهرهای ساحلی نظیر پوکت و پاتایا، برای مسافران و توریست‌ها جذاب است. در فصل پاییز که یک حد فاصل بین تابستان و زمستان است، این کشور در حال یک تغییر در فصل است. اکثر کشورهای جنوب شرق آسیا، دارای دو فصل آب و هوایی هستند که در یکی میزان رطوبت و بارش بیشتر و دیگری کمتر است. در حقیقت، پاییز یک مرحله‌ی گذار از روزهای پر باران به روزهای کم بارش این کشورهاست و همین هم باعث می‌شود که علاوه بر دمای مناسب، میزان بارش‌ها در حد تابستان هم نباشد. اما چون هنوز مینیمم بارش تثبیت نشده، موج سفرها هنوز آغاز نشده، پس قیمت تور تایلند در این فصل می‌تواند بسیار برای مسافران جذاب باشد. باید دقت کنید که هر چه به پایان پاییز نزدیک‌تر می‌شویم، قیمت‌ها افزایش می‌یابد، چرا که اقبال جهانی به این کشور بیشتر شده و طبیعتاً هزینه‌ی هتل‌های آن افزایش می‌یابد. پس تلاش کنید تصمیم خود برای سفر به این کشور را چندان به تعویق نیندازید.

اگر تصمیم گرفتید که مهمان ما در آژانس مقتدرسیر برای سفر به این مقصد بی‌نظیر باشید، می‌توانید با مراجعه به سایت ما یا تماس با مشاوران سفر ما تور تایلند خود را انتخاب و برنامه‌ی سفر خود را نهایی کنید.

 

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل

شهردار اردبیل گفت: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور به طول ۱۵۰ متر در مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محمود صفری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طولانی‌ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در چهار لاین به طول ۱۵۰ متر توسط بخش خصوصی طی چند ماه آینده در مجموعه گردشگری و تفریحی دریاچه شورابیل راه‌اندازی می‌شود.

وی بیان اینکه توسعه مجموعه گردشگری و تفریحی به عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهر کشور در برنامه‌های کاری شهرداری قرار دارد، افزود: لاین دوچرخه هوایی، جنب اسکله قایقرانی دریاچه شورابیل و با ارتفاع هشت متری روی آب توسط بخش خصوصی راه اندازی می‌شود که در حال حاضر این طرح در مرحله اخذ مجوز از اداره کل استاندارد است.

شهردار اردبیل ادامه داد: عملیات عمرانی ایجاد لاین دوچرخه هوایی به زودی آغاز و تلاش می‌کنیم این طرح را ظرف مدت چند ماه آتی تحویل شهروندان دهیم.

صفری با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مجموعه گردشگری و تفریحی شورابیل بیان کرد: این مجموعه با توجه به موقعیتش دارای ظرفیت‌های بسیاری جهت سرمایه‌گذاری است و شهرداری از هرگونه طرح و ایده سرمایه‌گذاران استقبال و حمایت می‌کند.

کد خبر 745508

دیگر خبرها

  • تیم ملی کشتی فرنگی همچنان در بیشکک!
  • زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۳ مشخص شد
  • فرنگی‌کاران ايران در بيشکک ماندنی شدند!
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • فرنگی کاران ایران تمرینات خود را در قرقیزستان پیگیری کردند
  • لغو پرواز تیم ملی کشتی فرنگی به ایران به دلیل سیل در دوبی
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • امکان پرواز به کشور‌های حاشیه خلیج فارس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد
  • راه‌اندازی طولانی‌‎ترین دوچرخه هوایی روی آب کشور در شورابیل اردبیل