Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقام معظم رهبری از نمایشگاه شرکت های دانش‌بنیان وفناوری های برتر با عنوان «ایران ساخت» در حسینیه‌ی امام خمینی (ره) بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، مقام معظم رهبری با حضور در نمایشگاه شرکت های دانش‌بنیان وفناوری های برتر «ایران ساخت» از محصول دانش بنیان مجتبی ذوالفقاری نخبه علمی، استاد دانشگاه، مخترع وتولید کننده فریز درایرهای صنعتی در ایران و از اعضای کانون فرهنگی هنری محبین الائمه (ع) مسجد قدس اراک، مخترع و عضو هیات علمی دانشگاه اراک دیدن کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذوالفقاری یک فرد مسجدی و از دوران نوجوانی در کانون حضور داشته است موفقیت خود را مرهون الطاف خداوند به واسطه حضور در مسجد می داند او معتقد است برای رسیدن به تکنولوژی های جدید و فناوری های بومی باید توانمندی و پتانسیل های موجود را باور داشت و بر آنان تکیه کرد.

 

سال 97 نخستین دستگاه خشک‌ کن انجمادی (وکیوم فریز درایر) ساخته دکتر مجتبی ذوالفقاری از اعضای کانون فرهنگی هنری محبین الائمه (ع) مسجد قدس اراک و شرکت دانش بنیان تکوین آزمایش پارسه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و رئیس بنیاد ملی نخبگان در پارک علم و فناوری استان مرکزی رونمایی شد.

 

شرکت دانش بنیان تکوین آزمایش پارسه (تاپکو اراک) نخستین شرکت دانشگاهی طراحی و ساخت دستگاه­ های فریز درایر صنعتی و نیمه صنعتی در ایران است که فعالیت خود را برای ساخت دستگاه­های فریز درایر از سال 1392 در دانشگاه اراک آغاز کرده است.

           

 

پایان پیام/87

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین مسجد شیراز کانون های مساجد اربعین ۹۸ مرز مهران مرز بین المللی شلمچه بازدید رهبر انقلاب مقام معظم رهبری شرکت های دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، سید مجتبی قدمگاهی مدیرکل دفتر توسعه کسب و کار سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، حمایت از حضور شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی را یکی از برنامه‌های سازمان در راستای کمک به توسعه بازار صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و افزود: حضور در نمایشگاه‌های معتبر بین‌المللی با سه مدل اعزام، حضور مستقل و برپایی پاویون است و نمایشگاه حوزه سلامت جنوب شرق آسیا به صورت برپایی پاویون ملی ایران حمایت و برگزار می‌شود.

وی بیست و چهارمین دوره نمایشگاه پزشکی و دارویی جنوب شرق آسیا را مهمترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت در جنوب شرق آسیا و کشورهای “آسه آن” (مالزی، سنگاپور، اندونزی، تایلند، فیلیپین و برونئی) دانست و خاطرنشان کرد: نمایشگاه مذکور از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ماه جاری (۱۷ تا ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ ) در مرکز نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌های بین المللی کوالالامپور مالزی برگزار شد.

قدمگاهی افزود: این رویداد فرصتی مناسب برای تولیدکنندگان و صادر کنندگان با کیفیت ایرانی در زمینه تجهیزات و ملزومات پزشکی و محصولات و فرآورده های دارویی فراهم می آورد تا در بازار مهم جنوب شرق آسیا حضور یافته و از مزایای تجاری آن بهره مند شوند.

به گفته او، تجهیزات و ملزومات پزشکی و آزمایشگاهی‎، صنایع دارویی و فرآورده‌های دارویی انسانی و مکمل‌ها‎، بیمارستان سازی و تجهیزات و تاسیسات بیمارستانی و ساخت اتاق تمیز‎، فرآورده‌های آرایشی بهداشتی و تجهیزات زیبایی و تجهیزات توانبخشی و فیزیوتراپی از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.

کد خبر 6081016 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • دریافت «تاییدیه دانش‌بنیان نوآور» به شرکت پارس تکنولوژی سداد بانک ملی ایران
  • برگزاری نشست‌های «گفتگوی بین نسلی» در کانون های مساجد مرکزی
  • قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد خطوط مترو می‌شود
  • دغدغه حضور نوجوانان و جوانان در برنامه‌های فرهنگی مسجد محور است
  • حضور شرکت‌های دانش‌‍‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جنوب شرق آسیا
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در بزرگترین نمایشگاه پزشکی جنوب شرق آسیا
  • افتتاح دو شرکت جدید دانش‌بنیان
  • ضرورت ساخت خوابگاه متاهلی ۳۰ واحدی در دانشگاه ایلام
  • تربیت نوجوانان با فرهنگ مهمترین هدف کانون های مساجد است
  • انعقاد بزرگترین قرارداد برای ساخت ماهواره با دانش‌بنیان‌ها