Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:12:40 GMT

«دبیر» باید از پیشرفت و توسعه کشتی بانوان حمایت کند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۷۵۴

«دبیر» باید از پیشرفت و توسعه کشتی بانوان حمایت کند

مه سیما بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از برکناری از سرپرستی تیم ملی کشتی بانوان گفت: مهم حضور من یا منظمی(نایب رئیس اسبق بانوان) نیست، مهم این است مسیر کشتی بانوان ادامه دار و حیات داشته باشد چرا که در این مسیر زحمت بسیاری کشیده شد.

وی تاکید کرد: رسول خادم در این راه زحمت زیادی کشید و بذر کشتی بانوان را کاشت و امروز این بذر جوانه زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم فردی مانند دبیر راه را ادامه دهد چون او نیز ورزشکار المپیکی بوده و دغدغه کشتی را دارد. باید مسیر را ادامه دهد چرا که تلاش و زحمت زیادی در این مسیر کشیده شد.

بابایی افزود: بعد از ۴۰ سال دختران وارد استادیوم آزادی شدند و به آرزویشان رسیدند، کشتی نیز آرزوی تک تک دختران ایران است. حال که این بذر جوانه زده باید از آن مراقبت کرد و حمایت شود تا بتوانیم دخترانمان را در سطح جهانی و المپیک ببینیم.

کد خبر 4745025 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی بانوان تیم ملی کشتی بانوان تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال کامبوج تیم گل گهر سیرجان مارک ویلموتس کاراته لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی

دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی گفت: در دوره اخیر این جشنواره سطح برگزاری و کیفیت اجرا‌ها به شکل قابل توجهی ارتقاء یافته است که این پیشرفت، نتیجه تلاش‌های مستمر و جذب مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها به حساب می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سید مجتبی ذبیحی، دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی با اشاره به اینکه جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی که هر ساله با هدف حفظ و ارتقاء فرهنگ و هنر روستایی و عشایری برگزار می‌شود، امسال شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بود، اظهار کرد: امسال ۵۰ گروه فیلم برای شرکت در جشنواره ارسال کردند که از این تعداد، ۲۳ اثر برای مسابقه در روستای کردر رضوی انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه پیشرفت گروه‌ها بسیار خوب بود و سطح برگزاری نیز بسیار بالا بود، افزود:. این پیشرفت به دلیل متقاعد کردن مربیان تراز اول کشور برای کار در روستا‌ها بود. همچنین، برای اولین بار شاهد حضور دختران در این بخش جشنواره بودیم که باعث ایجاد انگیزه شد.


دبیر جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی تأکید کرد که پخش زنده تلویزیونی اجرا‌ها از شبکه استانی خلیج فارس، باعث شد که بعضی از مسائل فنی گروه‌ها انجام نشود و اشاره کرد: اگر این پخش زنده قرار است طی سال‌های آینده نیز باشد، باید این مسائل حل شود و مسائل فنی را فدای پخش تلویزیونی نکنیم.
در ادامه، دبیر جشنواره به جوایز اشاره کرد و گفت: اعزام‌ها با کمک استانداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها انجام شد و اسکان گروه‌ها توسط مردم مهربان و خونگرم روستای کردر رضوی بر عهده داشتند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید
  • دبیر: کشتی در المپیک یک طلا بگیرد شاهکار کرده است
  • تهدیدهای ترانزیت دریایی در ۱۴۰۳
  • افزایش چشمگیر سطح اجرا‌ها در جشنواره سرود روستایی و عشایری رضوی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر گاز ایران
  • جورچین صنعت گاز برای ادامه مسیر پرافتخار گاز ایران
  • جریمه و تاوان‌های علیرضا دبیر برای کشتی گیران!
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت