Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ صرافی‌های بانک‌ها امروز یک شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

بر همین اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



۵ صرافی بانکی در خیابان فردوسی با داشتن کارت ملی، کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت ۱۰ تا ۱۵ تا ۲۰۰۰ دلار آمریکا به متقاضیان واجد شرایط عرضه می‌کنند. این صرافی‌ها در طول روز متناسب با نوسان قیمتی در بازار آزاد، خرید و فروش دلار و یورو را با قیمت‌های مختلفی انجام می‌دهند.

قیمت درهم برای فروش در بازار آزاد در روز جاری ۳ هزار و ۱۶۸ تومان و قیمت پوند انگلیس ۱۴ هزار و ۶۲۲ تومان تعیین شده است؛ ضمن اینکه صرافی‌های آزاد، قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۱ هزار و ۴۰۱ تومان اعلام می‌کنند. قیمت دینار عراق برای زائران اربعین ۹۷۰۰ تومان است. بیشتر بخوانید: تاثیر ماجراجویی اردوغان در سوریه بر قیمت طلا و ارز در ایران
گفتنی است، امروز بانک‌های عامل قیمت دلار را ۱۱ هزار و ۷۱ تومان و ۴ ریال، قیمت یورو را ۱۲ هزار و ۲۲۴ تومان و ۹ ریال و قیمت پوند انگلیس را ۱۴ هزار و ۵۰ تومان و ۳ ریال برای خرید از مردم اعلام کرده‌اند که نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

** توجه داشته باشید که قیمت‌های درج‌شده در این خبر برای دلار، یورو و پوند، قیمت خرید بانک از مردم است نه فروش! ضمن آنکه قیمت‌های خرید بانک هم برای موجودی ارز کمتر از ۵ هزار دلار است.

شعب منتخب فروشنده ارز مسافرتی در نظام بانکی فروش ارز مسافرتی را طبق روال روز‌های قبل، بعد از ساعت ۱۱ آغاز کرده و به مسافران یورو را با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان و ۶ ریال می‌فروشند. قیمت ارز مسافری نیز نسبت به روز قبل بدون تغییر بوده است.

مسافران خارج از کشوری که اسناد و مدارک خواسته‌شده را به شعب بانک‌های عامل ارائه کنند می‌توانند برای کشور‌های همسایه و مشترک‌المنافع حداکثر ۵۰۰ یورو و برای سایر کشور‌ها تا ۱۰۰۰ یورو خریداری کنند.  

نوع ارز

قیمت

قیمت دلار صرافی بانکی

11 هزار  و 400 تومان

قیمت دلار در بازار آزاد

11  هزار و 401 تومان

قیمت یورو

12 هزار  و 590 تومان

قیمت درهم امارات

3 هزار و 168 تومان

قیمت پوند

14 هزار و 622 تومان

قیمت ارز مسافرتی

12 هزار و 650 تومان

قیمت خرید دلار در بانک‌ها

11 هزار و 71 تومان

قیمت خرید یورو در بانک‌ها

12 هزار و 224 تومان

قیمت خرید پوند در بانک‌ها

14 هزار و 50 تومان

 

 

 

 

منبع: تسنیم خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 قیمت ارز قیمت روز ارز ارز قیمت انواع ارز قیمت ارز امروز دلار قیمت روز دلار قیمت دلار امروز قیمت دلار قیمت خرید و فروش دلار قیمت یورو قیمت خرید و فروش یورو قیمت یورو امروز یورو قیمت پوند قیمت پوند انگلیس قیمت دینار عراق قیمت درهم درهم قیمت درهم امروز ارز مسافرتی صرافی بانکها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه

فرارو- قیمت طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با کاهش ۲۹ هزار تومانی بابت هر گرم، به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید. سکه امامی با وجود کاهش قیمت طلا، تقریبا با همان نرخ عصر دیروز فروخته شد و نرخ فروش نیم‌سکه و ربع‌سکه تفاوتی با خریدوفروش‌های پایانی سه‌شنبه ندارد. یورو خدماتی نیز براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا معادل ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان یعنی ۶۵ تومان کمتر از دیروز عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین براساس اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان خواهد بود.

قیمت دلار خدماتی با این اوصاف نسبت به خریدوفروش‌های روز سه‌شنبه مرکز مبادله ارز و طلا تفاوتی ندارد، اما یورو خدماتی افت قیمت ۶۵ تومانی را تجربه می‌کند.

قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۶ هزار و ۳۰۵ تومان اعلام شده است.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا
انواع ارز خدماتی 28 فروردین 29 فروردین
دلار خدماتی 43 هزار و 570 تومان

43 هزار و 570 تومان

یورو خدماتی

46 هزار و 370 تومان

46 هزار و 305 تومان
قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین با افت ۲۹ هزار تومانی درقیاس با عصر سه‌شنبه به سه میلیون و ۷۶۰ هزار تومان رسید.

سکه امامی با وجود کاهش نرخ طلا، تقریبا معادل دیروز فروخته شد و تغییری در قیمت نیم‌سکه، ربع‌سکه و سکه گرمی درجریان معاملات ابتدایی امروز دیده نمی‌شود.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

28 فروردین

29 فروردین

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 789 هزار تومان

سه میلیون و 760 هزار تومان

سکه امامی

44 میلیون و 456 هزار تومان

44 میلیون و 458 هزار تومان

نیم سکه

26 میلیون و 60 هزار تومان

26 میلیون و 60 هزار تومان

ربع سکه

16 میلیون و 40 هزار تومان

16 میلیون و 40 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 420 هزار تومان

هفت میلیون و 320 هزار تومان

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • رشد جزئی یورو مبادله‌ای/ دلار ثابت ماند
  • قیمت دلار امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ +جزئیات
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ قیمت امروز طلا و سکه
  • قیمت دلار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دینار عراق امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • دلار مبادله‌ای ثابت ماند؛ یورو کاهش یافت
  • نرخ ارز امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جزئیات