Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@07:14:29 GMT

تحلیل یک استقلالی از شیوه بازی تیم ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۸۵۹

صادق ورمزیار در خصوص پیروزی ۱۴ بر صفر ایران برابر کامبوج گفت: مدتها بود شاهد یک بازی پر گل از تیم ملی نبودیم. در دوره کارلوس کی روش بیشتر بازی ها را با نتایج یک یا دو گل به پایان می رساندیم اما با حضور ویلموتس شرایط تیم ملی فرق کرده و میل به بازی هجومی بیشتر شده است.

اخبار ورزشی- مدافع پیشین تیم ملی در ادامه تصریح کرد: کامبوج حریف سختی برای ما نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه می دانستیم که در این بازی پیروز خواهیم شد. البته فکر نمی کردم ۱۴ گل بزنیم اما در مجموع برد شیرینی بود و اعتقاد دارم این بازی یک دیدار تدارکاتی خوب برای هماهنگی بیشتر بازیکنان تیم ملی کشورمان بود.

ورمزیار خاطرنشان کرد: در این که کامبوج حرفی برای گفتن نداشت، شکی نیست اما آنها یک بازی هجومی را ارائه کردند. روی به ضد فوتبال نیاورده و دنبال وقت کشی نبودند. تا زمانی که سوت داور زده شد آنها تلاش می کردند که به ایران گل بزنند. البته یک بار هم صاحب پنالتی شدند که باز هم بیرانوند به خوبی دروازه تیم ملی کشورمان را بسته نگه داشت.

وی افزود: معتقدم اگر کامبوج با همین روش پیش برود در سالهای نه چندان دور حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدافع پیشین تیم ملی در پاسخ به این پرسش که عملکرد بازیکنان را چگونه می بینید؟ گفت: بازی آنقدر ساده و راحت بود که نمی توانم در این خصوص حرفی بزنم. تعداد گل ها نشاندهنده آن است که تیم ملی ما یک بازی بدون دردسر و راحت را داشته و اکثر بازیکنان گل زنی کردند. اجازه بدهید برای اینکه عملکرد بازیکنان را ارزیابی کنیم منتظر دیدارهای به مراتب سخت تر از این باشیم.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه یک اتفاق خوب در ورزش ما رخ داد و بانوان هم توانستند بعد از سالها به ورزشگاه آمده و بازی را تماشا کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و همه بتوانیم در کنار یکدیگر از دیدن فوتبال زیبای تیم ملی کشورمان لذت ببریم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی صادق ورمزیار ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • استرس فوتسالیست هاباید کنترل شود/ سرعت پیشرفت آسیا ازما بیشتر است
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • عکس‌| نکونام و استقلالی‌ها میزبان یک هوادار خاص
  • جواد نکونام یک استقلالی را به آرزویش رساند + عکس
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • بازی «شاهزاده ایرانی» نقد و تحلیل می‌شود
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...