Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: سامانه بارشی که از عصر شنبه فعالیت خود را در استان آغاز کرده بود، سبب بارش هایی در مناطق غربی شد.

وی گفت: ایستگاه کارکنده ۵۳ میلی متر، بندرگز ۴۴، بندرترکمن ۳۰، گرگان ۳۰ میلی متر بارش را تاکنون ثبت کرده اند و در بقیه شهرهای استان زیر ۳۰ میلی متر بارش را شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی افزود: این بارش ها از سمت غرب استان شکل منظمی به خود گرفت و در حال حاضر نیمه شرقی استان درگیر بارندگی است.

وی توضیح داد: مقدار بارش ها در شرق استان مانند غرب نخواهد بود زیرا خط بارشی در غرب استان قرار داشت.

دادشی ادامه داد: فعالیت سامانه بارشی در شرق تا عصر امروز ادامه دارد و میزان بارش زیر ۱۰ میلی متر و نهایتاً تا ۲۰ میلی متر می رسد.

 داداشی گفت: حداکثر بارشی که از این سامانه در استان انتظار داریم ۶۰ میلی متر است.

مدیرکل هواشناسی گلستان بیان کرد: به واسطه تداوم بارش ها آبگرفتگی معابر عمومی و مه آلودشدن جاده های کوهستانی و طوفانی شدن دریا را هم شاهد بودیم.

وی گفت که بارش ها به طور کلی از اوایل امشب متوقف خواهد شد، و از فردا تا پایان هفته جو نسبتا آرامی در استان حکم فرما خواهد شد.

داداشی اضافه کرد: فردا گلستان مخصوصاً در نقاط شرقی صبح سردی را تجربه خواهد کرد و دمای پارک ملی گلستان تک رقمی خواهد شد.

کد خبر 4745076

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان خطبه های نماز جمعه رادیو اربعین نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد گفت: در راستای هدایت آب‌های سطحی و جلوگیری از آب‌گرفتی معابر، رفع آب‌گرفتگی در۱۰ نقطه شهر انجام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، محمدرضا محمدیان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی‌بر ورود سامانه بارشی به استان اظهار کرد: از شب گذشته این سامانه بارشی در استان و شهر شهرکرد فعال شد که نیروهای خدمات شهری نواحی چهارگانه در حالت آماده‌باش کامل هستند.

وی افزود: از شب گذشته تاکنون ۱۰ نقطه در چهار ناحیه از جمله کاشانی جدید، خیابان عمان، مسیل پایین‌تر از میدان انقلاب، منظریه، ورودی شهر، خیابان سعدی، حافظ جنوبی، چهارراه فصیحی، خیابان ۱۵ خرداد، خیابان انتقال خون و بلوار سفیر امید آب‌گرفتگی ایجاد شده رفع شد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرکرد بیان کرد: بیشتر آب‌گرفتگی‌ها در سطح شهر به دلیل مسدود کردن مسیر آب توسط زباله است که برخی شهروندان به دلیل رعایت نکردن این اقدام را انجام می‌دهند.

محمدیان ادامه داد: تا زمان خروج سامانه بارشی از استان نیروهای خدمات شهری در حالت آماده‌باش کامل خواهند بود و شهروندان در صورت مشاهده آب‌گرفتگی معابر موارد را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام شود.

کد خبر 747559

دیگر خبرها

  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • (تصاویر) بارش باران و آبگرفتگی معابر در شیراز
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • رفع آب‌گرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی در رفسنجان
  • احتمال وقوع سیل و آبگرفتگی معابر در رفسنجان
  • خورو بیابانک رکوردار بارندگی‌های استان اصفهان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان