Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@00:44:19 GMT

مشت کپا پیروزی اسپانیا را بر باد داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۹۸۱

مشت کپا پیروزی اسپانیا را بر باد داد

حرکت عجیب کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیا در دیدار دیشب این تیم مقابل نروژ که باعث شد اسپانیا در لحظات پایانی این بازی از پیروزی بازبماند او را هدف انتقادهای حتی تمسخرآمیز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اسپانیا دیشب در چارچوب رقابتهای مقدماتی یورو2020 در خاک نروژ به مصاف این تیم رفت و تا دقیقه 92 با نتیجه 1-0 از حریف خود پیش بود و می‌رفت که با این پیروزی صعود خود به مرحله نهایی یورو را قطعی کند تا اینکه کپا آریسابالاگا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی در آخرین لحظات مسابقه با حرکتی عجیب، خطای بی‌موردی روی کاپیتان نروژ عمر العبدلاوی انجام داد که به پنالتی تبدیل شد و بازی را 1-1 مساوی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

کپا آریسابالاگا در دقیقه 92 از دروازه خود بیرون آمد تا توپی که برای العبدلاوی وینگر نروژی ارسال شده بود را دفع کند. کپا وقتی از دروازه بیرون آمد با حرکتی عجیب و با مشت گره کرده به سمت بازیکن نروژی حمله کرد و بعد از برخورد با او داور مسابقه در سوتش دمید و نقطه پنالتی را نشان داد. پنالتی‌ای که توسط جاش کینگ بازیکن باشگاه بورنموث به گل تبدیل شد تا اسپانیا از این بازی نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 بدست نیاورد.

 

 

اشتباه مرگبار لحظه آخری کپا یک ماه بعد از آن صورت گرفت که داوید دخیا دروازه‌بان اول سابق اسپانیا توسط روبرتو مورنو سرمربی این تیم از ترکیب اصلی کنار گذاشته شد تا کپا سنگربان اول چلسی به جای او در دروازه لاروخا بایستد.

 

مورنو در آن زمان مقابل خبرنگاران ایستاد و گفت حالا دیگر بین دروازه‌بانهای اسپانیا رقابت وجود دارد و دخیا دیگر دروازه‌بان فیکس و اصلی تیم او نیست.

 

این در حالی بود که از زمان خداحافظی ایکر کاسیاس دروازه‌بان افسانه‌ای اسپانیایی‌ها داوید دخیا سنگربان منچستریونایتد از دروازه اسپانیایی‌ها محافظت کرده بود.

 

دخیا مدتها درون دروازه لاروخا عملکرد عالی‌اش داشت ولی از زمانی که مورنو هدایت لاروخا را بدست گرفت او دچار ضعف شده و بعد از چند اشتباه از سوی سرمربی این تیم کنار گذاشته شد. مورنو زمانی که در طول تابستان امسال به جای لوئیس انریکه به عنوان سرمربی دائمی لاروخا منصوب شد کپا را عملا به عنوان دروازه‌بان اصلی خود انتخاب کرد و در سه بازی قبلی اسپانیا در مقدماتی یورو به او بازی داد.

 

 

کپای 25ساله با احتساب بازی دیشب تا کنون هفت بازی ملی انجام داده. ولی با توجه به سیل انتقادهایی که امروز از عملکرد کپا در بازی دیشب با نروژ انجام شده و حتی گاه حالت تمسخرآمیز به خود گرفته به نظر می‌رسد مورنو حالا از تصمیم خود برای بازی دادن به دروازه‌بان چلسی در این بازی پشیمان باشد.

 

 

تیم ملی اسپانیا چلسی کپا آریسابالاگا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!

یورگن لوکادیا در لیگ دو اسپانیا به نیمکت نشین محض تبدیل شده است.

طرفداری | یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی که زمانی در تیم پرسپولیس می‌درخشید، این روزها در لیگ دو اسپانیا نیمکت‌نشین شده و دوران نزولی خود را سپری می‌کند.

لوکادیا که به دلیل رفتارهای غیرحرفه‌ای و به بهانه‌های واهی از پرسپولیس جدا شد، در حال حاضر در تیم دپورتیوو آموریبیتا بازی می‌کند. او که زمانی یکی از مهاجمان کلیدی سرخپوشان بود، در این تیم به نیمکت‌نشین محض تبدیل شده و در ۶ بازی اخیر این تیم تنها ۱۷ دقیقه مقابل لگانس به میدان رفته است.

عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم آموریبیتا نشان‌دهنده افت شدید او در سطح باشگاهی است. مهاجمی که زمانی با گل‌های حساس خود برای پرسپولیس، هواداران این تیم را به وجد می‌آورد، این روزها حتی در لیگ دو اسپانیا که سطح کیفی پایین‌تری نسبت به لیگ ایران دارد، نیمکت‌نشین شده است.

این موضوع یادآور تلاش‌های نافرجام لوکادیا برای بازگشت به پرسپولیس است. او که به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش توسط فیفا محکوم به پرداخت غرامت به این باشگاه شده بود، قصد داشت با بازگشت به پرسپولیس، هم خسارت مالی خود را جبران کند و هم برای فصل بعد قرارداد جدیدی ببندد.

اما باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد ضعیف لوکادیا در تیم‌های قبلی و همچنین رفتارهای غیرحرفه‌ای او، تمایلی به بازگشت این مهاجم هلندی نشان نداد.

حالا لوکادیا که زمانی یکی از ستاره‌های لیگ برتر ایران بود، در سراشیبی سقوط قرار گرفته و باید منتظر ماند و دید که آیا او می‌تواند دوباره به دوران اوج خود بازگردد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

جشن قهرمانی بایرلورکوزن در بوندسلیگا هواداران آرسنال از قهرمانی ناامید شدند اینتر مساوی کرد، رکورد تاریخی امتیازات لیگ‌های اروپایی دست‌نخورده ماند حضور فردوسی‌پور در مراسم ختم همسر مالک تراکتور

دیگر خبرها

  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • دیدارهای دوستانه فوتسال، پیروزی اسپانیا و پرتغال و توقف روسیه
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • پاری سن ژرمن و دورتموند به نیمه‌نهایی رسیدند
  • پیروزی مس کرمان برابر شهرداری آستارا در لیگ یک فوتبال
  • آمار عجیب لوکادیا در لالیگای دو؛ فقط 17 دقیقه بازی!
  • سرنوشت تلخ لوکادیا در اسپانیا | همه چیز عوض شد
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • رسمی؛ رائول گارسیا از فوتبال خداحافظی می‌کند