Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراز امامعلی بازیکنان تیم پیکان تهران در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس تهران گفت: همه بازی‌ها برای ما مهم است، اما دیدار مقابل پرسپولیس شرایط خاص خود را دارد. این تیم مدعی و بزرگ است و در بازی مقابل تیم‌های این چنینی باید بزرگ بازی کرد و برای برنده شدن پا به میدان گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این بازی قصد نداریم ضد فوتبال بازی کنیم یا بخواهیم رو به وقت‌کشی ببریم. واقعا قصد داریم مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کنیم و باید این بازی را ببریم.

بیشتر بخوانید: پاری سن ژرمنی‌ها به پیکان پیوستند + عکس

دیدار‌های دوستانه به اندازه بازی‌های رسمی مهم هستند

امامعلی در خصوص بازی دوستانه پیش روی تیمش مقابل تیم‌های نساجی مازندران و نیروی زمینی پیش از رقابت با پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال عنوان کرد: بازی‌های دوستانه برای آماده‌سازی بیشتر تیم‌ها برگزار می‌شوند تا بازیکنان را به مرز آمادگی برسانند. این بازی‌ها هم مانند بازی های رسمی  برای ما مهم است و به پیروزی در این دیدار‌ها امیدواریم.

برنده دیدار پیکان و سپاهان یک پای فینال جام حذفی است

بازیکن تیم پیکان درباره به تعویق افتادن دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی عنوان کرد: برای این بازی واقعا آماده بودیم و برنده دیدار پیکان و سپاهان یک پای فینال خواهد بود. واقعا  هر بازی  در جام حذفی برای ما حکم فینال را دارد که  سپاهان هم از این قاعده مستثنی نیست. اما روند قرعه کشی برای تیم ما چندان منطقی نبود و توقع داشتیم با یک تیم دیگری مصاف می‌کنیم. در هر حال فرقی نمی‌کند که چه تیمی رو به روی ما قرار می‌گیرد.

با صبوری خود را به تیم ملی می‌رسانم

امامعلی در مورد دعوت نشدنش به تیم ملی عنوان کرد: همه بازیکنان فوتبال در تلاش هستند تا با عملکرد خوبشان، خود را به تیم ملی برسانند. اما دعوت نشدن هم کمی روحیه بازیکنان تاثیر می‌گذارد. در هر صورت به نظر ویلموتس احترام می‌گذارم. باید به این نکته توجه کرد صبر، روزنه‌ای است که می‌تواند ما را به آرزوهایمان برساند. من هم با صبوری سعی می‌کنم خود را در لیست نهایی ویلموتس برای بازی‌های بعدی بگنجانم.

بیشتر بخوانید: فرکی تیم ملی را نا امید کرد

انتهای پیام/ 

اظهارات امامعلی درباره دیدار تیمش برابر پرسپولیس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس به صعود شاگردانش به فینال جام حذفی ایتالیا با گذر از سد لاتزیو، واکنش نشان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری که شاگردانش شب گذشته (سه‌شنبه) در دور برگشت از مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی ایتالیا با وجود شکست 2 بر یک در خانه لاتزیو، در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با برتری 3 بر 2 راهی دیدار فینال شدند، پس از این دیدار در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مدیاسِت» ایتالیا گفت: ما در این بازی رنج زیادی کشیدیم به خصوص پس از دریافت گل مستقیم از روی یک ضربه شروع مجدد. ما البته می‌دانستیم که این بازی این‌طور خواهد بود.

وی افزود: ما چند موقعیت گلزنی توسط ولاهوویچ و برمر داشتیم و خطر سکته مغزی در نیمه دوم نیز وجود داشت اما در ادامه به لحاظ فیزیکی پیشرفت کردیم و نیمه دوم خوبی را تجربه کردیم. بازی آسانی نبود چون ما بلافاصله در شروع نیمه دوم گل دوم را روی یک ضدحمله دریافت کردیم و بازیکنان ما ممکن بود به لحاظ روحی خود را ببازند.

ستاره 21 ساله یوونتوس در رادار الاتحاد

سرمربی یوونتوس که شاگردانش در دیدار فینال این رقابت‌ها باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های آتالانتا و فیورنتیا بروند و جایگاه خود برای حضور در سوپرجام چهارجانبه ایتالیا را هم تضمین کردند، تصریح کرد: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست. ما در سه فصل گذشته، دو بار در فینال جام حذفی ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی بازی‌های سری A تمرکز کنیم چون هنوز به هدف‌مان که قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هست، نرسیده‌ایم و این هفته هم باید با میلان بازی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • یک دوئل مرغوب ایرانی در جام حذفی
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • جانشین دانیال در پرسپولیس کیست؟
  • آماده باش به وحدت برای جانشینی دانیال