Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:57:47 GMT

روی کین بهترین هم تیمی من بوده است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۰۵۷

روی کین بهترین هم تیمی من بوده است

تیم هاوارد، دروازه بان سابق تیم های منچستریونایتد و اورتون، معتقد است که روی کین بهترین هم تیمی او در دوران فوتبالش بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود که تیم هاوارد، دروازه بان آمریکایی و سابق تیم های منچستریونایتد و اورتون، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

 

در حالی که ممکن است روی کین مهارت و استعداد کریستیانو رونالدو را نداشته باشد اما تیم هاوارد معتقد است که این ایرلندی بیش از هر بازیکن دیگری او را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاوارد در این باره گفت:" من در حرفه خود با بسیاری از بازیکنان فوق العاده هم بازی بوده ام اما برای من در زمانی که در منچستر حضور داشتم، هیچکس بهتر و عالی تر از روی کین نبوده است.

 

 

نقش کین برای من تنها به عنوان یک هم تیمی نبود. او به عنوان مربی نیز برایم ایفای نقش کرد و به من مقاومت و تسلیم نشدن را آموخت.

 

من هر آنچه که از اطرافیانم آموختم را مورد استفاده قرار دادم و سعی کردم که آن ها را به نسل بعد خود نیز منتقل کنم.

 

هاوارد که به تازگی فوتبال خود را در لیگ حرفه ای امریکا به پایان رسانده، روزهای پر تلاطمی را در لیگ برتر انگلیس گذرانده است. هاوارد در سال 2016 نیز از منچستر یونایتد به اورتون منتقل شد تا ماجراجویی هایش در جزیره ادامه دار باشد. او در ادامه گفت:" من لحظات فوق العاده ای در اورتون سپری کردم و در بازی مقابل چلسی نیز بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو بستم. دیوید مویس چیز های زیادی در آن جا به من آموخت و به طور کلی لحظات خوبی را در مرسی ساید تجربه کردم."

 

بلکبرن روی کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بلکبرن روی کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد

ساعتی پیش تمرین تیم فوتبال رم ایتالیا در شرایطی پیگیری شد که سردار آزمون پس از طی کردن دوران مصدومیت در جمع هم تیمی‌های خود حاضر شد.

رسانه‌های ایتالیایی گزارش داده‌اند که آزمون در کنار سایر هم تیمی‌هایش تمرین کرده است. این بازیکن ایرانی پس از مصدومیت از ناحیه همسترینگ که در تعطیلات بین‌المللی ماه گذشته متحمل شده بود، حالا بهبود یافته است و انتظار می‌رود در روز‌های آینده یکی از گزینه‌های کادر فنی رم باشد.

تیم فوتبال رم در سری‌آ ایتالیا با ۵۵ امتیاز در رده پنجم قرار دارد. در صدر جدول اینتر با ۸۳ امتیاز جای گرفته است و میلان و یوونتوس نیز به ترتیب با ۶۹ و ۶۳ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

منبع: خبرورزشی

دیگر خبرها

  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی زانو می‌زد
  • بلینگام: هر تیمی جز رئال جلوی سیتی نابود می‌شد
  • کرگر: تیمی که قهرمان لیگ قهرمانان می‌شود، لزوما بهترین تیم اروپا نیست
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • حمایت رئیس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • استقلال و پرسپولیس، 70 امتیازی شدن را هدف گرفته‌اند
  • حمایت رییس پورتو از اخراج چهار هم‌تیمی طارمی!
  • چرا نیکولاس جکسون به دنبال تصاحب پنالتی کول پالمر بود؟
  • خشم عجیب پوچتینو: خاک بر سر مدیر نشست خبری!‏
  • (عکس) بالاخره سردار آزمون در رم آفتابی شد