Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان گفت: کالاهای صادراتی بیشتر شامل سنگ آهن، پلیمرهای اتیلن، قیرنفت، کودهای معدنی و شیمیایی است.
خلیل قاسمی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: کالاهای یادشده به کشورهای چین، امارات، تایلند، هند، عمان و غنا صادر شده است.
وی یادآور شد: هدفگذاری صادرات کالاهای غیرنفتی از  هرمزگان درسالجاری ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار است که تاکنون  ۱۲۲ درصد (بیش از هدف تعیین شده)  محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


۷۱۹۵/۲۰۹۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت و معدن وزارت صنعت معدن و تجارت هرمزگان صادرات غیر نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  ناظر گمرکات مازندران با اشاره به اینکه پاکستان جز ۵ کشور اول مقصد کالا‌های صادراتی گمرکات مازندران در سال ۱۴۰۲ بوده، گفت: از این میزان تجارت ۱۱ میلیون و ۶۸۳ هزار دلار سهم صادرات گمرکات مازندران به پاکستان است. 

امیرجمشیدی، کالا‌های صادرشده به پاکستان را فرآورده‌های لبنی، مواد پلاستیکی، موادنساجی نام برد.

او اظهار داشت: طی سال ۱۴۰۲، ۱۶ هزار و ۸۷۳ دلار کالا از مبدا پاکستان از طریق گمرکات مازندران وارد کشور شده است.

ناظر گمرکات مازندران با اشاره به صادرات فراورده‌های لبنی طی فروردین ماه سال‌جاری به پاکستان گفت: گمرکات مازندران طی مدت یاد شده ۹۵۱هزار دلاربه این کشور صادر نموده که نسبت به مدت مشابه سال۱۴۰۱. رشد ۱۰۰ درصدی را نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • آذربایجان شرقی مبدأ صادرات به ۱۰۳ کشور دنیا
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش صادرات غیر نفتی در هرمزگان
  • تجارت گمرکات مازندران و پاکستان از مرز ۱۱ میلیون دلار گذشت
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور