Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:17:47 GMT

اخبار مهم روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۱۶۷

اخبار مهم روز یکشنبه ۲۱ مهرماه ۱۳۹۸

۱۰:۴۲

ترامپ دستور بازگشت سربازان آمریکایی از افغانستان را صادر کرد

«دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بامداد یکشنبه گفت: به فرماندهان نظامی اطلاع دادم باید نیروهای ما که ۱۹ سال است در افغانستان باقی ماندند، بازگردند.

ترامپ افزود: امنیت و ثبات در خاورمیانه اکنون نسبت به پیش از دخالت آمریکا در عراق به بهانه تسلیحات کشتار جمعی کمتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از سربازان خود را بی هیچ فایده ای در عراق از دست دادیم و آنجا تریلیاردها دلار هزینه کردیم.

Fararu.com Fararunews @ ۱۰:۲۶

انهدام باند بزرگ فروش سوالات کنکور در تهران

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام بزرگ فروش سوالات کنکور که برخی از مسئولین در آن حضور داشتند خبر داد.

سردار رحیمی گفت: بعد از انهدام این باند تنها به صدور یک اطلاعیه اکتفا کردیم اما باید بگویم که این باند وسیع بوده و سوالات را گرفته بودند و قصد داشتند آن را توزیع کنند اما قبل از آنکه توزیع شود در نطفه آن را خفه کردیم.

وی افزود: متاسفانه برخی از مسئولین و آقایان نیز در این گروه بودند.

Fararu.com Fararunews @ ۱۰:۱۳

تکذیب اظهارات منتسب به «لاریجانی» درباره دارایی مسئولان

 اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در بیانیه‌ای اعلام کرد: "در پی انتساب خلاف واقع مطالبی در روز گذشته به علی لاریجانی مبنی بر اظهار نظر ایشان پیرامون نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان از سوی برخی رسانه‌ها اعلام می‌شود که "رییس مجلس شورای اسلامی تاکنون هیچ گونه اظهارنظری درباره نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات و مسئولان نداشته و صرفا بر اجرای مر قانون یادشده تاکید کرده‌اند".

روز گذشته خبری به نقل از سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی منتشر شده بود که علی لاریجانی، رئیس مجلس ایران خواستار آن شده که اطلاعات مالی نمایندگان مجلس "محرمانه" باشد.

Fararu.com Fararunews @ ۰۹:۴۶

مهدی جعفری طراح صحنه «خواب زده» درگذشت

الهام غفوری تهیه‌کننده سریال «خواب زده» به کارگردانی سیروس مقدم گفت: متاسفانه صبح امروز یکشنبه ۲۱ مهر ماه مهدی جعفری طراح صحنه پروژه تلویزیونی «خواب زده» به دلیل سوختگی ناشی از حادثه‌ای که روز گذشته در لوکیشن این سریال رخ داد در بیمارستانی در کرج درگذشت.

روز گذشته شنبه ۲۰ مهر ماه، مهدی جعفری طراح صحنه جوان تلویزیون کشورمان به دلیل آتش سوزی در محل تصویربرداری سریال شبکه خانگی «خواب زده» دچار ۸۵ درصد سوختگی شد و بلافاصله به بیمارستانی در کرج انتقال یافت.

Fararu.com Fararunews @ ۰۹:۲۰

عمران‌خان عازم ایران شد

"عمران خان" نخست وزیر پاکستان برای انجام دومین سفر به جمهوری اسلامی ایران لحظاتی پیش اسلام‌آباد را به مقصد تهران ترک کرد.

"افتخار دُرانی" دستیار نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه و سید ذوالفقار بخاری دستیار نخست وزیر پاکستان در این سفر عمران خان را همراهی می‌کنند.

وزارت امور خارجه پاکستان روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای هدف از سفر عمران‌خان به ایران را بخشی از ابتکار عمل برای ارتقای صلح و امنیت در منطقه عنوان کرد.

Fararu.com Fararunews @

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار مهم اخبار داغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: سامانه‌ای ناپایدار در روزهای یکشنبه دوم اردیبهشت و دوشنبه سوم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر داده و به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعد و برق خواهد شد که نمود آن در روز دوشنبه بیشتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ در اعلام چشم‌انداز وضعیت جوی استان طی چند روز آینده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، موجی کوتاه و کم‌رطوبت طی ساعاتی از امروز و فردا _شنبه، یکم اردیبهشت‌_ علاوه بر وزش باد و رشد ابر، ممکن است باعث بارش‌های پراکنده‌ای نیز، در نواحی شرقی استان شود.

وی افزود: به دنبال این وضعیت، سامانه‌ای ناپایدار در روزهای یکشنبه دوم اردیبهشت و دوشنبه سوم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه علاوه بر کاهش نسبی دمای هوای روزانه، به‌تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می‌شود.

وی ادامه داد: شرایط ناپایدار در روز دوشنبه سوم اردیبهشت از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود.

کد خبر 745965

دیگر خبرها

  • سامانه‌ ناپایدار جوی روز یکشنبه وارد کرمانشاه می‌شود
  • تداوم پایداری جو در خوزستان
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • هواشناسی ۳۱ فروردین ۱۴۰۳/ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه به ایران
  • مصرف در تنگنای نااطمینانی؛ دولت کار خودش را می‌کند
  • اسرائیل دو بار در روز‌های اخیر، حمله به ایران را متوقف کرد
  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • بارش باران تا یکشنبه هفته آینده در ایران
  • سلاح ورزی: بعد از عملیات روز یکشنبه شرایط اقتصادی کشور به سوی آرامش می‌رود
  • تجارت با دنیا فقط ۳ روز در هفته!/ شوک مجلس به بخش خصوصی