Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار لطفعلی پاکباز فرمانده مرزبانی استان خوزستان پیش از ظهر امروز در حاشیه آئین برافراشته شدن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مرز شلمچه، شور و شوق حسینی در مرز شلمچه را وصف ناپذیر خواند و افزود: آنچه که به صورت میدانی در روزهای گذشته دیدیم، تردد بدون دغدغه زائران از مرزهای خوزستان است ضمن اینکه برخی از زائران نیز در حال بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: امنیت زائران در داخل شهرها و مرزهای استان خوزستان به طور کامل برقرار است.

وی اظهار کرد: تردد زائران کنترل شده است و زائران با گذرنامه در حال گذرند، توصیه می‌کنیم زائران سعه صدر به خرج دهند تا این راهپیمایی به خوبی برگزار شود.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با اشاره به  اقدامات ترانزیتی صورت گرفته در مرزها، تصریح کرد: زمینه برای تردد روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ دستگاه اتوبوس از مرزهای استان فراهم شده است.

سردار پاکباز یادآور شد: از شب گذشته موج بازگشت زائران به کشور آغاز شده و شرایط مناسب است، با تلاشی که در حال انجام است، سعیمان آن است تا با یک کار عملیاتی و میدانی و برگزاری نشست‌هایی با مرزبانی کشور عراق آن بخشی که در مأموریت و وظایف مرزبانی است به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به دیداری که با مسئولان مرزبانی و گذرنامه طرف عراقی داشت، گفت: تمام مسئولان در تلاش اند تا شرایط برای تردد زائران مطلوب شود و تاکنون نیز، نیازی به حضور مرزبانی در خارج از مرزها برای خدمات رسانی به زائران وجود نداشته است.

وی آمارها  در ورود و خروج ایرانی ها و اتباع خارجی را متفاوت خواند و افزود: بیش از ۹۰۰ هزار خروج زائران از مرزهای خوزستان به ثبت رسیده است و بالغ بر ۲۵۰ هزار نفر نیز تاکنون به کشور بازگشته‌اند.

وی تصریح کرد: حجم ورودی‌ها رو به افزایش است و فقط شب گذشته بالغ بر ۳۵ هزار نفر به کشور بازگشته‌اند.

فرمانده مرزبانی استان خوزستان با تأکید بر در نظر گرفتن توصیه‌هایی که از طریق رسانه ها به زائران می‌شود، گفت: زائران سفر خود را کوتاه‌تر کنند تا برای تردد در کشور راق مشکلاتی به وجود نیاید.

کد خبر 4745096

منبع: مهر

کلیدواژه: مرزبانی خوزستان خدمت به مردم اربعین 98 زائران اربعین مرز شلمچه اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان شیراز قزوین شهرکرد استانداری سمنان رادیو اربعین خطبه های نماز جمعه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۴۸ دستگاه تلفن همراه آیفون به ارزش ۳۰ میلیارد ریال در مرز بانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی مرزبانی، سردار محمد عارف سپهری اظهار کرد: در راستای حراست و کنترل مرزهای استان، مرزبانان هنگ مرزی بانه در حین پایش و رصد نوار مرزی به تعدادی متجاوز حامل بار قاچاق مواجه شدند.

وی افزود: مرزبانان با اتخاذ موضع مناسب سد راه قاچاقچیان شده و متجاوزان به محض مشاهده مأموران محموله خود را رها کرده و با توجه به شرایط جغرافیایی منطقه و تاریکی شب، به عمق خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان خاطرنشان کرد: مرزبانان در پاکسازی و بررسی کامل محل ۴۸ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند آیفون را کشف و مانع ورود غیر قانونی این محصول قاچاق به کشور شدند.

سردار سپهری اضافه کرد: بر اساس نظر کارشناسان ارزش کالای کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی تصریح کرد: مرزبانان این فرماندهی در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) سال، جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است، با عزمی راسخ در کنترل نوار مرز و مقابله با ورود و خروج کالای قاچاق و ممنوعه تلاش می‌کنند.

کد خبر 747644

دیگر خبرها

  • نجات صد‌ها پرنده کمیاب زینتی از چنگال قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان
  • تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • اعزام سه هزار و ۷۰۰ زائر خوزستانی به سرزمین وحی در حج ۱۴۰۳
  • تسهیل تردد معلولان در مسجد الحرام
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند