Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-24@07:21:11 GMT

(عکس) سفر رئیس مجلس به صربستان با پرواز عادی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۲۵۸

(عکس) سفر رئیس مجلس به صربستان با پرواز عادی

رئیس مجلس صبح امروز به‌منظور حضور در اجلاس بین‌المجالس جهانی (IPU) تهران را به مقصد بلگراد ترک کرد.

به گزارش تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز یکشنبه (۲۱ مهر) عازم بلگراد پایتخت صربستان شد تا در صد و چهل و یکمین اجلاس بین‌المجالس جهانی (IPU) حضور یابد.

بنابر این گزارش، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران، مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی، شهرام کوسه غراوی نماینده مردم مینودشت، محمدمهدی زاهدی نماینده مردم کرمان و جلیل مختار نماینده مردم آبادان در این سفر رئیس مجلس را همراهی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین معاون پارلمانی رئیس‌جمهور و جمعی از نمایندگان با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) لاریجانی را بدرقه کردند.

رئیس مجلس کشورمان علاوه بر سخنرانی در مجمع عمومی این اجلاسیه با روسای پارلمان‌های کشور‌های مختلف دیدار و گفتگو خواهد کرد.

اتحادیه بین‌المجالس در سال ۱۸۸۹ تأسیس شد که نخستین نهاد انجمن ثابت برای مذاکرات چندجانبه سیاسی و مختص نمایندگان پارلمان بود، اما در ادامه به یک سازمان بین‌المللی برای مجالس کشور‌های مختلف تبدیل شد، مجالس ملی ۱۷۸ کشور عضو آی پی یو هستند و ۱۲ مجمع پارلمانی منطقه‌ای اعضای وابسته به شمار می‌آیند، این نهاد یک عضو ناظر ثابت در مجمع عمومی سازمان ملل دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: علی لاریجانی صربستان پرواز عادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل ارزی تاکید کرد: مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است. دولت و مجلس باید در موضوعات مرتبط با ارز با هم اتفاق نظر داشته باشند تا مردم از این وضعیت بیش از پیش آسیب نبینند.

وی اظهار داشت: لازم است دو قوه به یک تصمیم مشترک برسند تا از این قوای مجریه و مقننه یک حرف شنیده شود.

این جلسه صبح امروز با حضور خاندوزی وزیر اقتصاد و امور دارایی، فرزین رئیس کل بانک مرکزی، پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی، سیدشمس الدین حسینی رئیس کمیسیون جهش و رونق تولید، اکبری تالارپشتی رئیس کمیسیون صنایع و حجت الاسلام بحرینی و محسن زنگنه از نمایندگان اقتصاددان مجلس و تعدادی از کارشناسان مرکز پژوهش‌ها در دفتر رئیس مجلس برگزار شد.

کد خبر 6084737 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • نماینده مجلس : مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • علیرضابیگی: مردم از چپاول‌های درشت مانند چای دبش نتیجه می‌گیرند که اموال آنان بلاصاحب است
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • مشکلات مربوط به ارز برای مردم و اقتصاد کشور غیر قابل تحمل شده است
  • نگرانی نماینده چابهار درباره وضعیت سیل زدگان سیستان و بلوچستان: راه‌های ارتباطی حدود 400 روستا مسدود شده/ از سیل اسفند 1402 تا کنون زیرساخت ها اصلاح نشده/ دولت فقط وعده داد و عمل نکرد
  • آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده شرکت به پرداخت ملت (سهامی عام)
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند